2013/01/16

'Baby blues'

Jakiś czas temu byłam z koleżankami w leszczyńskim kinie, które wreszcie powstało, po wielu zmaganiach i utrudnieniach. Wybrałyśmy się na film 'Baby blues'. Według mnie jest to film warty polecenia, zawiera morał i jest pouczający. Czasami musiałam się domyślać, co się wydarzyło ponieważ akcja była urwana.... Jednak mimo to jest to dobry film. Jestem ciekawa czy widzieliście ten film oraz jakie są Wasze wrażenia?



Mam tutaj dla Was krótki opis filmu:

"Bejbi Blues" to historia Natalii (Magdalena Berus), która w wieku 17 lat zostaje matką. Ojciec Antosia to nastoletni Kuba (Nikodem Rozbicki). Natalia nie jest pewna, czy kocha Kubę, a Kuba nie wie, czy kocha Natalię. Jednak jej już nie zależy na "byciu z kimś na siłę", "żeby tylko kogoś mieć", teraz ma Antosia... Tyle, że mama Natalii, która do tej pory opiekowała się dzieckiem i pamiętała o zapasie pieluch, postanawia wyjechać do pracy za granicę. Kuba, bez pytania i zgody Natalii,  wprowadza się do dziewczyny i syna. Chce o nich "zadbać" - to dla niego sprawa honoru. Rozpoczynają się codzienne zmagania dwójki nastolatków  w trudnym fachu rodzicielskim. Pewnego dnia, w agencji reklamowej, Natalia spotyka Martynę (Klaudia Bułka) - koleżankę Kuby. Ponieważ Martyna nie ma gdzie mieszkać, Natalia zaprasza ją do siebie. Nowa koleżanka okazuje się przepustką do innego świata - świata, który proponuje coś więcej niż kleik ryżowy.

xoxo :*

23 komentarze:

  1. nie oglądałam jeszcze, ale na okrągło słucham piosenki z tego filmu - "laleczka z saskiej porcelany" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam i jakoś nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszłabym do kina, ale jest od 15 lat ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam az bedzie w necie, wtedy zalukam;] szkoda mi isc do kina na polska produkcje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poczekam az bedzie w necie hehe :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno obejrzę mimo iż nie słyszałam pozytywnych komentarzy na temat tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na filmie byłam i powiem szczerze, że spodziewałam się czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłem jeszcze na filmie ale strasznie mnie zaintrygował :D
    Świetne zdjęcia, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie bylam i bardzo bym chciala. musze namowic chlopaka, ktory nie ma czasu. pewnie w piatek sie wybiore ;D

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie oglądałam ale zamierzam obejrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. film całkiem niezły. czemu całkiem? przede wszystkim czuję niedosyt niektórych scen...zakończenie takie nijakie, mogłoby być bardziej rozwinięte. Wielki plus dla głównego aktora - Nikodema! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie widziałam ale zamierzam się wybrać w ten weekend :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam, wrażenia średnie ale ogółem film mi się podobał :)

    Zachęcam do obserwowania:
    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cool post:-) And awesome blog!

    I am your follower now, dear.
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    xxx

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się przymierzałam, żeby film obejrzeć.
    Gdzie wy macie takie puste kino ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie oglądałam tego filmu : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie wczoraj miałam wybrać się z przyjaciółką na ten film, ale wolałyśmy zostać w domu ;) Może w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj na tym byłam w kinie. i ogolnie podobał mi się film, ale myślałam że bedzie lepszy :) aa co do filmu to troche zakonczenie było dziwne dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah dla mnie też było dziwne ;D

      Usuń
    2. no bo w sumie na real by do takiego czegoś nie dopuścili a po 2 ktoś zawsze pilnuje jak są spotkania ;) hehe no ale to tylko film ;D

      Usuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.