2013/01/23

Girls night !

Hej blogowicze! Z soboty na niedzielę odwiedziły mnie moje przyjaciółki. Postanowiłyśmy sobie urządzić małą domową imprezkę. Stwierdziłyśmy, że będzie to spotkanie płci pięknej ;D. Mogłyśmy sobie poplotkować, tańczyć, gadać i śmiać się do bólu głowy/brzucha.... Bez typowych męskich spojrzeń. Pod wieczór ubrałyśmy się w wygodne dresy, upięłyśmy włosy w kitki lub koki  i nikt nam nie mówił, że nie wyglądamy jak dziewczyny. Wy też ubieracie się w 'wygodniejsze' rzeczy przychodząc do domu?  Późnym wieczorem włączyłyśmy film pt: 'Kobieta w czerni' .... po chwili wszystkie spałyśmy.... Film okazał się interesujący, jednak dopiero na drugi dzień :).




 Mistrz tańca ! W wykonaniu Pauli.

Wczoraj zrobiłam wyprzedaż mojej i mamy szafy więc możecie zajrzeć na moje konto na allegro.pl



PS. Dzisiaj byłam w Poznaniu na zakupach i nie tylko, niebawem nowy post !

xoxo:*

14 komentarzy:

  1. super :)
    kocham takie spotkania z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się,też chciałabym urządzić taką zabawę ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, dresy w domku to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia : D zazwyczaj się przebieram jak już nie muszę nigdzie wychodzić x D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, ciekawe zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. girls night zawsze spoko ;D
    zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.