2013/01/19

Party in the streets

Dzisiaj wybieram się na imprezę do leszczyńskiego klubu. Kilka dni temu byłam w galerii, ponieważ miałam zamiar kupić buty na klocku.... udało się znalazłam takie. Jestem z nich bardzo zadowolona. Są wysokie i bardzo wygodne, dokładnie takie o jakich marzyłam. W dodatku były przecenione 50%. Moim oczom przypadła do gustu też koszula ze Stradivariusa, która również była przeceniona. Jest piękna, modna, zamiast guziczków ma ćwieki. Marzyłam też o szortach DIY, ale nigdzie takich nie mogłam znaleźć.Może następnym razem się uda.


Kilka dni temu dostałam zlecenie na ozdobienie kieszonek jeansowej kurtki, oto efekty..... Mam nadzieję, że osobie, która mnie o to poprosiła się spodoba 'nowa' kurtka.

With my girls :* !

'[...]Życie może być jak lunapark.
Miej odwagę by nacisnąć 'start'.
Życie może być jak niezły film.
Celebruj każdą z chwil.[...]' ♥


kiss M. :*
 

20 komentarzy:

  1. Buty świetne, sama bym sakupiła podobne, niestety nie mnie jest dane chodzić na obcasch :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula i buty- rewelacja!
    Zapraszam do siebie ;)
    http://poor-substitute-for-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przetanczylam w podobnych butach cala impreze, sa naprawde wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne buty! :)) A i koszula dżinsowa to *_*

    Zapraszam do siebie na informacje! http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jeansowa genialna <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tych butach *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna koszula. Kurteczka fajnie przerobiona.
    Buty są przecudowne *.* szkoda, że nie mogę nosić takich, mam za szczupłą stopę i wszystkie tego typu buty mi spadają ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są świetne :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.