2013/01/21

M. Przybylska - PHOTOGRAPHY#1#

Dzisiaj przedstawię Wam zdjęcia, które zrobiłam dwóm młodym kobietkom. Jedna mniejsza, słodka i wesoła, druga większa oraz rozsądniejsza ( lub próbująca być tą starszą i bardziej rozważną ). Ciocia i siostrzenica. Woda i ogień. Według mnie te dwie dziewczyny mają również wiele identycznych cech charakteru. Jedno jest pewne UWIELBIAJĄ MIEĆ ROBIONE ZDJĘCIA....


Jak Wam się podobają zdjęcia ? :*

PS. Może polecicie mi jakąś interesującą komedię na poniedziałkowy wieczór ?

xoxo :*

43 komentarze:

  1. Komedię ? Może Spadaj, tato.
    Jakie słodkie zdjęcia ! Śliczne dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plan b, johnny english reborn.
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny płaszczyk :)!!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ....
    śliczna dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjęcia :> naprawdę super :) zapraszam częściej ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcia!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już dawno o obserwuje i zapraszam do siebie do obserwowaych

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia, masz śliczny płaszczyk :) ja mogę polecić świetne filmy które ostatnio oglądałam, choć daleko im do komedii, to pierwszy jest niesamowicie wzruszający, a czasem fakt, nawet i zabawny, a drugi to nieprzewidywalny i zaskakujący thriller: Intouchables, The Tall Man :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za komentarz! Słodkie zdjęcia :)
    + Obserwujemy?:*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia są świetne ♥

    obserwuję i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Siostrzenica skradła posta. Śliczna Mała. ;) Zdjęcia genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia! Super ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia ;) Ostatnie jest super ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne!. Zimą zdjęcia wychodzą tak ładnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaaaaaale cudne .!!♥
    masz talent do robienia zdjęć , a co najlepsze masz świetne modelki.♥

    OdpowiedzUsuń
  16. no ładnie ;p
    ja w nocy oglądałam komedie troche taka 'glupkowata' ale dalo sie pośmiac. Niestety nie pamiętam tytułu ;/
    Obserwujemy ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia wyszły super. Takie porównania, fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnie zdjęcie jest świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej ;)
    Wiesz dopiero co zaczęłam u prowadzić bloga i pewnie jak każda z nas chciałabym zdobyć różnych czytelników, poznać opinie innych itd. Jeśli masz ochotę i chwilę to zapraszam do sb i dziękuję ;).
    P.S Ta malutka jest naprawdę swietna. Robisz super zdjęcia, pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. łądne zdjecia:) dzieki za komentarz:]

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej, świetne zdjęcia ! Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :))

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2013/01/giveaway-80-msdressy-gift-voucher.html

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia ! mała jest rozkoszna :)
    polecam Narzeczony Mimo Woli, oglądałam to chyba 3 razy i nadal ubóstwiam
    xoxo
    LLx

    OdpowiedzUsuń
  24. To widać, że uwielbiają zdjęcia, bo bardzo dobrze czują się przed obiektywem. Mała jest taka słodka i ma tak piękne oczka - wyrośnie z Niej piękna kobieta. :)

    5 zdjęcie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny blog ;)
    zapraszam do mnie na konkurs littleredtalksmile.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  26. super;D świetne zdjęcia, czym robisz? http://itspats.blogspot.com/ zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie 2 najlepsze. ;)
    W wolnej chwili zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.