2013/01/25

Poznań

..... 'No to pojedziemy jutro' - tak brzmiały moje słowa we wtorek o godzinie 21. Wyjazd do Poznania był typowym 'spontanem'. Wyjechałyśmy pociągiem z Leszna o godzinie 8.20 w środę (podróżowałam z Agą). Po półtory godzinie byłyśmy już na miejscu. Od razu z dworca PKP wybrałyśmy się do 'Browaru'. Mogłyśmy się tam ugrzać, bo jak wiadomo nie od dziś w pociągach jest zimno brr. Później odwiedziłyśmy Stary Rynek, pobliskie uliczki, oraz wiele, wiele sklepów. Znalazłyśmy też bardzo interesujący sklep/butki z odzieżą nową i używaną bardzo dobrych marek np. Primark. Jeśli ktoś z Was mieszka w poznaniu to polecam: ul. Szkolna 4/2 ! W tym sklepie kupiłam sobie śliczną NOWĄ torebkę (Atmosphere), którą niebawem Wam pokaże. W Starym Browarze zjadłyśmy pyszny obiad, o godzinie 17.30 miałyśmy pociąg powroty i o 19 byłam już w ciepłym domku.


'Rumour Has It' - Adele 

 Może jesteście z Poznania i znacie jakieś interesujące second hand-y ?

xoxo :* 

21 komentarzy:

  1. Też z chęcią bym pojechała do Poznania ;D
    Świetne zdjęcia.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Piękny Poznań!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie tam, nigdy nie byłam ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała okazję pojechania do Poznania- wykorzystałabym ją :)
    Widzę,iż wyjazd miałyście z pozoru bardzo udany. Szkoda,że ja nie mieszkam w tak dużym mieście, tylko ... na wsi ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam nigdy w Poznaniu ;C
    Ładnie tam widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Lubię bardzo Poznań, choć tylko raz w nim byłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, Poznań :> polecam lump przy rynku, skrzyżowanie ul. Wielkiej i Garbary [Simex] oraz na Głogowskiej przy L.Ecklercu (ten szczególnie!).

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma jak spontan:)
    +świetne zdjęcia!
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, n ie wiedziałam że w Lesznie są pociągi, heh. :P

    Ładna torebka. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie *Q*
    Zdjęcia - rewelacja :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcie to czarno białe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o bardzo fajne zdjęcia ;)
    Podoba mi się blog obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia ^ O ^ bardzo fajne miejsce : 3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne miejsce. *____*
    Ale ładny szaliczek ! <3

    + Jestem tu nowa, dopiero się rozkręcam. Każdy komentarz bd mnie cieszy. Mam nadzieję, ze wejdziesz do mnie. ;-*
    Prowadzę bloga z opisami. :)
    http://opisowokoloroffo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, szczególnie świetne to ujęcie w windzie! :)
    Jak widać na spontanie najlepieej. :D
    pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.