2013/01/30

Snow-happy Rain-sad

Oj brak weny twórczej i czasu dziś mnie napadł. Możliwe, że przez tą pogodę. Jak nie deszcz to wiatr i zawierucha, aż spać nei można. Męczy mnie już ta pogoda, fakt faktem odwilż jest dopiero od dwóch dni, a ja już się zdążyłam zmęczyć. U Was też tak leje?
Zdjęcia potrafią poprawić humor, szczególnie te dzisiejsze, z białym puszkiem :). Wracam do nauki 'kochanej' fizysi. Taki tam Kepler, nieważkość, grawitacja i inne mało istotne dla mnie rzeczy....



koszula-Stradivarius/leginsy-Reserved/torba-no name

xoxo:*



13 komentarzy:

  1. masz fajne wlosy! :) u mnie dzis ta okropnie padalo ze az nie wiedzialam co sie dzieje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia : D ja ostatnio nieźle zmokłam >o< fajnie , że jest cieplej ale jednak śnieg wygląda ładniej niż błoto : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, a z tymi serduszkami obok nie wiem o co chodzi, ale kliknęłam
    na każde z nich, hahahha :3 Zapraszam do mnie :D http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja! a w koszuli się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia , ładna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torba! bardzo ładnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula najbardziej mi sie podoba ale całość fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest niesamowita! Obserwuję, bo masz naprawdę ciekawy blog. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.