2013/01/12

Styczniowy Mix !

Hej blogowicze ! Dzisiaj przedstawiam Wam mały mix styczniowy ( tak wiem, że nawet nie minęła połowa miesiąca ). Trochę mi się nazbierało zdjęć więc postanowiłam je Wam pokazać. Niedługo pojawi się jakiś nowy outfit, bo zaczęłam ferie. Wczoraj wybrałam się na dyskotekę, a dziś wpadłam z odwiedzinami do babci. Teraz siedzę z przyjaciółką i psem w domku i popijamy hot tea. Jutro WOŚP, więc trzeba się dziś wyspać, chodzicie też ?

 bon appetit/nails/self/fruits
 me and Martyna/my love/me and my dog/Demon with Paula
snowflake/me and Jula x2/breakfast

Przypominam o konkursie, w którym biorę udział i proszę Was o polubienie tego zdjęcia.

Kiss M.

18 komentarzy:

  1. Fajne pazurki :)) Ja raz w zyciu bylam wolontariuszem na WOSP heheh .. a tak to zawsze cos wrzucam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm ale pyszności :) i śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne paznokcie ;) Masz słodkiego pieska :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Blog <333

    zapraszam do mnie :
    welovekostecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie masz urocze !<3
    Dziękuje za odwiedziny :)
    Zapraszam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz fantastycznego psa ;) !

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.