2013/01/07

That photo ?! Pomóżcie !

 Hi ! Dziś mam do Was ogromną prośbę. Biorę udział w konkursie ( tzn. mam zamiar brać ) na Facebook-u. Chciałabym żebyście pomogli my mi wybrać najlepsze zdjęcie spośród 6, które tutaj opublikuję, niektóre zdjęcia są podobne, ale różnią się drobnostkami. Więcej się już  nie rozpisuję - WYBIERZCIE NAJLEPSZE !

 







Byłam zmuszona już wybrać to zdjęcie, wybrałam 3. Zobaczymy czy słusznie. Wy dalej możecie wybierać swoje w komentarzach. PROSZĘ WAS O POLUBIENIE TEGO ZDJĘCIA.

25 komentarzy:

  1. 1wsze i 4te najlepsze jak dla mnie :)
    zapraszam do sb ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wedłu mnie pierwsze i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie 4. 5 i 6 są... Ciut dziwne....

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jak na złość wybieram 2!:) Bardzo udane foto:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze i drugie są najlepsze, więc ja ograniczyłabym wybór do tych dwóch zdjęć - drugie ciut bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie najładniejsze 3 i 6. A na jaki temat konkurs? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo :) temat to : 'Kobieta i woda' :)

      Usuń
  7. pierwsze i trzecie są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 , ale te zdjęcia mnie przerażają :D - mają swój kilmat , dobre ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojoj zdjęcia fajne takie inne ;)
    Super blog.
    Dzięki za odwiedziny.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Last pic is so cute...

    http://jennysbicycle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, bardzo podoba mi się twój blog, dlatego nominuję Cię do Liebster Award! Więcej informacji u mnie na blogu, warto, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! wszystkie są genialne o.O
    dziękuję za komentarz, jest mi bardzo miło! ♥

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.