2013/02/08

A little of party


W środę w moim mieście odbył się kancer zespołu Weekend. Śpiewają oni typowe piosenki disco polo, mimo to uzyskały one bardzo duży rozgłos, a szczególnie jedna. Myślę, że wiecie, o którą mi chodzi :). Jednak są różne opinie na temat tego rodzaju muzyki, ale według mnie to są stereotypy które trzeba łamać. Jeśli piosenka jest fajna i 'wpada w ucho' to można jej dać choć cień szansy i ją wysłuchać. Takie jest moje zdanie. Dodam jeszcze, że na koncercie się świetnie bawiłam i bardzo chciałam na niego iść. Mam nawet zdjęcie z tym zespołem, aczkolwiek jeszcze go nie otrzymałam. Może ktoś z Was też miał możliwość wysłuchania ich piosenek?


  Tutaj mam jeszcze kilka zdjęć ze wspaniałej zabawy Kłodzie, na której się bawiłam w zeszłą sobotę. Co tutaj dużo mówić atmosfera fajna, ludzie sympatyczni, poznałam kilka 'interesujących osób', dużo śmiechu, tańca, picia, jedzenia (oczywiście połowa tylko zjedzona).

    Niestety na grupowym zdjęciu mnie praktycznie nie widać (stoję od drzwi po lewej stronie). Jednak ważne jest to, że się świetnie bawiłam, a nie to czy jestem widoczna na zdjęciu, może ktoś z Was mnie znajdzie na zdjęciu ;d
  
  Dzisiaj nie poszłam do szkoły bo mamy wolne, ponieważ 3 klasy mają dziś studniówkę. Więc trwają ostatnie przygotowania, zdjęcia ze studniówki niebawem zobaczycie, bo również się na nią wybieram. Dziś przede mną jeszcze spacer z psem i nauka, a o 18 zabawa. Tymczasem zajadam pyszny śniadanio/deser.

 PS. Wczoraj mnie coś natchnęło i założyłam sobie Ask-a, wiec w wolnym czasie możecie mi zadać jakieś pytanie.

xoxo:*

8 komentarzy:

  1. Co moja mordka robi na słit foci z imprezy? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało być zabawnie ; D fajne zdjęcia : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię disco polo, ale Ona tańczy dla mnie jest zajebiste :D
    genialne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, znalazłam cię na tym zdjęciu z imprezy !! ;D
    widzę,że świetnie się bawiłaś, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ją ona tu jest ^^ poprostu ta piosenka tak wpada w ucho że szkoda jej nie kochać !

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.