2013/02/22

Canadian days in my school !

Dzisiaj w naszej szkole odbył się apel dotyczący Kanady. Przedstawienie dotyczące tego kraju to już tradycja, przedstawiane jest już od kilku lat. Było bardzo dużo śmiechu, zdjęć, gości z innych szkół. Został również rozstrzygnięty konkurs gimnazjalny 'Junior English Combat'. Na estradzie mogliśmy zobaczyć najsłynniejsze gwiazdy urodzone w Kanadzie. Widzieliśmy m.in. Justina Biebera, Pamelę Anderson. Natomiast usłyszeliśmy między innymi piosenkę 'Call me maybe'- Carly Rae Jepsen.
Finaliści konkursu 'Junior English Combat' wraz z opiekunami .
Prezentacja o Kanadzie.
Justin Bieber oraz Pamela Anderson^^.
 
Słynny w Kanadzie syrop klonowy oraz piękna 'Ania z Zielonego Wzgórza'.
  
Dzisiaj idę na osiemnastkę, więc życzcie mi miłej zabawy :). Jeśli będę w zasięgu jakiś zdjęć to
w najbliższym czasie je tutaj zamieszczę. Chciałam też zamieścić zdjęcia prezentu dla mojej 18nastki, ale wiem, że czasem tutaj zagląda więc zrezygnowałam.

 Kocham moją szkołę za tak liczne, ciekawe apele/konkursy/olimpiady itp.
Czy u Was w szkole też się tyle dziej? :)

Pozdrawiam M. :*


24 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł ;D
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. super opcja :D

    zapraszam!
    www.jessicajersey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tyle się w szkole nie dzieje... A dzień Kanady jak widać macie wspaniały...
    Naprawdę zazdroszczę ! Sama w dzieciństwie tam byłam,dużo widziałam i chciałabym to powtórzyć. Bieber i Pamela to przebój ! ;O
    Miłej ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No u mnie w szkole tez zawsze coś się dzieje, fajne są takie wydarzenia :))
    udanej imprezy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie żałuję, że nie było mnie dziś w szkole ;c
    PAMELA! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, zazdroszczę, że odwiedziły was takie gwiazdy xd zawsze właśnie tak wyobrażałam sobie pamelę :DD
    udanej zabawy! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas w szkole są konkursy, apele, przedstawienia kółka teatralnego itp. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny ;) Bardzo fajny post- aż mi się teraz tęskni za szkołą :) Z chęcią zaobserwuję Twojego bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł;)
    nauka przez zabawę przynosi efekty.
    ...swoją drogą Justin prawie jak orginał:D
    pozdrawiam.
    m.

    OdpowiedzUsuń
  11. musiało być fajnie ; DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Awards na moim blogu!
    Przy okazji, obserwujemy? Ja już :3
    http://spelniac-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w najbliższym czasie odpowiem :)
      Również obserwuję:)

      Usuń
  13. Ten Bieber to nie powiem, może nawet trochę podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci takiego dnia, widać,że była super zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, dokładniej farbami akrylowymi:D
    + mega fajnie, ze wasza szkoła organizuje takie dni:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia, widać, że dobrze się bawiliście :) Moim zdaniem fajnie gdy w szkole dzieje się coś ciekawego; spotkania z interesującymi ludźmi, wymiany itp. Mam takie szczęście, że w moim liceum to wszystko ma miejsce :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super footy <3
    Obserwujemy?http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.