2013/02/25

Eighteen !

W Piątek byłam na 18 mojej kuzynki, bawiłam się świetnie, była to dopiero druga 18nastka w moim życiu ;o. Pewnie za rok się zacznie i co miesiąc będziemy się bawić wraz z klasą i  znajomymi:).
A Wy w swoim życiu ile zaliczyliście 18nastek? Na początku świętowaliśmy w domku, a później przenieśliśmy się do klubu. Mimo wielu przygód, było bardzo wesoło, głośno i przyjaźnie.
 
Z kochaną jubilatką !
Wiem, że niektóre zdjęcia są złej jakości, ale nie biorę mojego aparatu na takie imprezy.... z wiadomych przyczyn. Na zdjęciach widać, niektóre prezenty, ale jak wiadomo teraz królują na 18nastkach pieniążki i to jest chyba idealny prezent, bo jubilat/jubilatka może kupić sobie to co lubi, bo nie od zawsze wiadomo, że często prezenty nie są trafione... :)

Pozdrawiam M. 

18 komentarzy:

  1. 18nastki :)
    ja ide w piątek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O nawet nie wiedzialam ze teraz daje sie kase na 18.... za moich czasow byl tylko alkohol no chyba ze jakas bliska osoba to wtedy jakis prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze będę musiała poczekać z 4 lata na takie imprezy. xD
    świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj sporo ich było;) ale wszystkie mile wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia ;) moja osiemnastka już za rok ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja się wybawiłam na wielu. Tak szczerze to nie wiem czy bym zliczyła jet teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, ja jeszcze żadnej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, u mnie też sezon 18nastkowy już niebawem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia ; D ja byłam już na 4 ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. toimprea była u mnie 18 to pare lat temu yła

    OdpowiedzUsuń
  11. oj kiedy ja miałam swoją!
    dawno temu i nieprawda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądałaś bardzo ładnie! :) przekaż kuzynce spóźnione życzenia :D

    latem podbijamy niebo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny bukiet z zelkow ;o

    W ogole to slcznie wygladalas :D

    OdpowiedzUsuń
  14. na swoją 18nastkę dostałam taki żelkowy bukiet, ale było mi szkoda zjeść:D świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. WIDAC IMPREZA SIE UDALA,JA NA 18STKE DOSTALAM 3 KOMINKI I 5 FLAKONIKOW TANICH PERFUM :) TAKIE TO BYLY WTEDY CZASY :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hah, moja osiemnastka za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.