2013/02/28

Golden Rose

Opinia lakieru do paznokci Golden Rose z serii JOLLY JEWELS NAIL LACQUER - jedyna biżuteria jakiej potrzebujesz....


Kilka dni temu odwiedziłam leszczyńską galerię. Poszukiwałam jeansowych, czarnych spodni, które udało mi się kupić w H&M. Niestety nie poszukiwałam kolejnego lakieru do paznokci. Mam ich tylko lub aż jakieś ok.50 sztuk.....

 Moim oczom ukazało się kilka cudeniek..... Firma Golden Rose wprowadziła nowe śliczne lakiery z serii JOLLY JEWELS NAIL. Postanowiłam kupić taki jeden, mam go właśnie na paznokciach.
 Oprócz lakieru 'brokatowego' kupiłam jeszcze śliczny błękitny lakier. Więc moja kolekcja powiększyłą się o kolejne 2 lakiery i mam ich już ok.52 sztuki. Kolor lakieru do paznokci nie tylko może odzwierciedlać nasz nastrój, ale również może dopasować się do pory roku.


Nowa seria lakierów JOLLY JEWELS sprawi, że malując paznokcie, staniemy się jednocześnie posiadaczkami najpiękniejszej biżuterii...


 Receptura lakierów JOLLY JEWELS zawiera bowiem mnóstwo mikroskopijnych cząsteczek specjalnie spreparowanego brokatu i miliony lśniących brylantowo drobinek przypominających drogocenne kamienie szlachetne. Połyskują one na paznokciach niczym brylanciki, sprawiając, że biżuteria staje się zupełnie zbędnym dodatkiem. Do wyboru mamy wszystkie najmodniejsze kolory karnawału – w wersji jednolitej albo wielobarwnej, harmonijnie łączącej w jednej buteleczce drobinki w różnych tonacjach.

 Zaledwie kilka z 'troszkę' większej kolekcji :).

PS. Mam nadzieję, że chociaż kilkoro z Was przeczyta to co napisałam :)

Pozdrawiam M. 

49 komentarzy:

  1. ale cudowny! <3
    ja przeczytałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery tej firmy :)
    Ten jest nadzwyczajnie piękny, świetnie się prezentuje chyba będę musiała sobie sprawić kolejny do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki śliczny!!!
    ja też uwielbiam malować paznokcie, ale kolekcja lakierów zamyka się w około 20 sztukach:P
    ja przeczytałam całą notkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! :) Bardzo mi miło :)
    Ale ten lakier jest super! :) Hehe faktycznie, sam w sobie biżuterią ;)
    Oooooo nowy image jest od czasu do czasu każdemu potrzebny :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym zobaczyć Twoją kolekcje lakierów do paznokci :P

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny. Ja również z pewnością będę do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten lakier *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. TWOJE ZDJECIA ZACHWYCAJA NIEMNIEJ NIZ LAKIER :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten lakier jest cudowny. Właśnie mam go na paznokciach i się nim zachwycam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki :D :*:*
    Jaki śliczny lakier!! Zakochałam się haahaha:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny lakier! muszę go znaleźć i kupić :D
    dziękuję za komentarz, mnie też tutaj się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się mieni i ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dostepne w zwyklych drogeriach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ponieważ kupiłam go w Golden Rose:)

      Usuń
  13. och marzą mi się pomalowane paznokcie już jakiś czas , ale jestem na praktykach w kuchni i nie mogę ;x

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie mam ,aż tak wiele lakierów :) ten jest świetny <3

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie prezentuje sie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przeczytałam wszystko i powiem Ci że...ciekawie napisane! :>
    Bardzo ładny lakier, z chęcią bym go sobie przygarnęła! :P
    Co do kolekcji lakierów też mam podobną ilość sztuk, nawet i więcej. Połowa wyschniętych xD więc muszę sie ich w końcu pozbyć. :<

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda świetnie:)
    i ten kolor cudowny:)
    obserwuje:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny lakier. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. moim marzeniem jest mieć taki lakier ♥ jest świeetny <3
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, that sparkling nailcolor is amazing. Have a great weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał. Świetny! ;)

    Pozdrawiam ciepło!
    Jessika ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam lakiery firmy Golden Rose, według mnie są jednymi z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chciałabym mieć tyle lakierów- ja mam tylko 5 sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  24. cudny ten lakier, nie spotkałam ich jeszcze na swojej drodze, ale podoba mi się, nie trzeba będzie żadnych ozdóbek na palce, wystarczy pomalować pazurki tym lakierem :) również będę zaglądać do Cb częściej, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękuję! Nawet nie wiesz jak mnie zmotywowałaś tym komentarzem;)
    a lakier jest prześliczny i chyba też sobie go kupię, haha:D

    OdpowiedzUsuń
  26. ale super ten pierwszy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  27. prześliczny ten lakier co masz na pazurkach <3

    obserwuje ;*
    i zapraszam do mojego bloga
    którego rozpoczynam od dzisiaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. ten brokatowy lakier wygląda cudownie na paznokciach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna recenzja ;)
    Ach ten lakier jest taki śliczny , tak bosko wygląda na pazurkach *__*


    _____
    lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie ten lakier wygląda, ale pewnie ciężko go zmyć ;P brokaty mają to do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojejejej śliczny jest ;)!

    OdpowiedzUsuń
  32. ale świetny lakier *.*
    masz ciekawego bloga, obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny lakier *.*
    Zapraszam http://caroline-caarli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Oooooh Love it!!!!!

    www.superflu4u.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.