2013/02/20

LITTLE BROWN, BLACK AND ME.


Dzisiejsza sesja odbyła sie tak na szybciutko. Było bardzo zimno i wiecznie, wytrzymałam raptem 20 minut, ale już pobolewa mnie gardło ;c. W stylizacji postanowiłam uwzględnić kolory, których kiedyś nikt nie odważyłby się połączyć: BRĄZ i CZERŃ. Jednak moda bywa zmienna i dzisiaj wiele gwiazd łączy te dwa kolory. Dopasowałam złote dodatki, które również są bardzo modne, oraz próbowałam zrobić koka, który mi nie wyszedł;c.


Jutro wybieram się z klasą do Poznania na wykłady do SWPS, może ktoś z Was też tam będzie ? :)
Nie wiem jeszcze czy wezmę amarat, ale całkiem możliwe.
Pozdrawiam M.

PS. Zapraszam na mojego ask-a:  http://ask.fm/raspberryflowersmalwy

20 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia:) No, dzisiaj pogoda była hm... nie na zdjęcia xD Jedziecie całą klasą? Ale macie fajnie! A 3D zostaje w szkole i się męczy z 3 sprawdzianami:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz ;>
    A koczek jest ładny !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy pierwszy raz zobaczyłam te zdjęcia myślałam ze to bluzka z takimi wycięciami na ramionach,dopiero potem zobaczyłam ze to sweter hyhy :D
    Bardzo fajny zestawik. :>:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super! ;D

    www.poor-substitute-for-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czego niby keidys nikt by się nie odważył łączyć brązu i czerni :D? pierwszy raz słysze tak opinię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś panowała taka zasada, natomiast od jakiegoś czasu takie połączenie jest jak najbardziej ok. Ważniejsze jakie odcienie czerni i brązu połączymy, ogólnie im brąz bardziej czysty i wyrazisty tym ciekawiej wygląda w połączeniu z głęboką czernią (np. brąz złocisty, rudawy, słodka czekolada, orzechowy).
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  6. Bardzo fajne kolory!
    Piękna torba i buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prowadzisz świetnego bloga :) Az milo na niego wchodzic.
    Swietnie zestawilas ze soba ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny strój .

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog.!! Zapraszam do mnie.!! Ja już cię obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.