2013/02/01

New York !

Kochani Właśnie wróciłam z Nowego Jorku ♥. Śliczne jest to miasto. Zobaczyłam: Statuę Wolności, słynne żółte taksówki, piękne widoki, mosty, jadłam lody z Manhattanu, odwiedziłam szkołę tańca: Broadway Dance Center, spełniłam swoje marzenia.....Co prawda nigdy tam nie byłam, ale mam nadzieję, że kiedyś spełnię swoje zachcianki i w przyszłości się tam wybiorę ;D. 

 Nawet dostałam tam polską wodę :o hahah
Byliście kiedyś w NY ?
W naszej szkole za tydzień jest organizowana studniówka, na którą idę :). Więc myślę, że pojawią się tu niedługo zdjęcia studniówkowe. Tematem przewodnim tegorocznej zabawy jest: Królowa Śniegu. Według mnie temat bardzo twórczy i pracochłonny, więc dziś taka mała zapowiedz, jak to będzie 8 lutego.....
 UWAGA! UWAGA! Niedawno prosiłam Was o wybranie zdjęcia, które zostanie wysłane na konkurs.... Wybrałam to zamieszczone poniżej. Bardzo Was proszę udostępnienie tego zdjęcia na Facebook-u i polubienie go. NAGRODĄ z mojej strony będzie obserwacja Waszego bloga i komentarz. ( w komentarzach piszcie: udostępniłem/am ; polubiłam) :)


 xoxo :*


30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty ! Niemożliwa jesteś.... najpierw przeczytaj post a później komentuj, nie odwrotnie ;D

      Usuń
    2. serio to jest fototapeta!? ;o dobrze, że piszesz, bo bym nie zauważyła...

      Usuń
    3. No dokładnie, szkoda słów :)

      Usuń
  2. fajne zdjęcia ;D niestety nie byłam :D

    Królowa Śniegu, ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tematem jest Narnia a nie Królowa Śniegu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mówią że, Królowa Śniegu, nawet pani Bernat. :D

      Usuń
    2. Nam powiedzieli, że Narnia :P Nawet będzie szafa, przez którą będziemy wchodzić :P

      Usuń
  4. fajne te zdjęcia :) w Paryżu musiało być pięknie, domyślam się ;d
    zapraszam do mnie: http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są bardzo fajne,zazdroszczę wyjazdu w NY! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. looks so fun! i love new york :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie :)
    +Zapraszam na nowy blog pagdejulati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kliknięte :) obserwuje bo masz fajny blog -bedzie mi milio jesli mnie zaobserwujesz takze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha też chciałabym zobaczyć nowy jork :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjecia;)

    zapraszam do mnie na KONKURS jeżeli masz ochotę;)

    http://www.vixen1990.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-cyrkonia-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku ! przepraszam pomyliło mi sie :)
    jeszcze raz Cię przepraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo chciałabym zobaczyć NY *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia ;) Też bym chciała tam pojechać!

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pojechałabym sobie do NY ! :)
    Fajne fotki ! :)
    PS Zapraszam na konkurs u mnie na blogu gdzie możesz wygrać bon na zakupy w sklepie Merg.pl ! Im nas więcej tym większy bon !
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci aby Twoje marzenie się spełniło;) Z pewnością nie pożałujesz wycieczki do NY, ja wybieram się w wakacje po raz drugi i już odliczam dni. Najpiękniejsze miasto na świecie:)
    rewelacyjne fotki, mogłabym mieć taki NY na ścianie:D

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez mam marzenie tam pojechac ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! Ja mam przyjaciela w NY, więc na pewno go za kilka lat odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wam wyszły te zdjęcia ! ;3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hah, po przeczytaniu pierwszego zdania, myślę: Jejku, jaka szczęściara! :D
    Miejmy nadzieję, że marzenia się wkrótce spełnią, bo przypuszczam, że mnóstwo osób chciałoby się tam znaleźć. ;)
    A dekoracje śliczne i z pewnością pracochłonne. Miłej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Temat przewodni na studniówce, no to ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.