2013/02/18

So no tienes nada que ofrecer, ofrece una sonrisa.
 
Gdy nie masz nic do ofiarowania, ofiaruj uśmiech.


Dzisiaj mam dla Was taki mały mix zdjęć z kilku  dni. Do szkoły teraz nie muszę chodzić, bo są rekolekcje. Mimo to muszę wcześnie wstawać, ponieważ: 'Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje' i tak przez 3 dni na godzinę 8.00 ...... Możliwe, że jutro sobie odpuszczę, jakoś niezbyt dobrze się czuje. Macie już rekolekcje? W najbliższym czase pojawią się jakieś zdjęcia z outfitami, oby pogoda dopisała. Jakoś na razie cały czas jest szaro, buro i ponuro.....


 
with Glapcia :*
 
self in sh/me, Roksana, Paula :)

 
 me and Paula in sh/Rreezer
with girls/me and Aga :*

Jeśli macie jakieś pytania do mnie to zapraszam na ask-a, którego niedawno założyłam.

 Pozdrawiam Malwina :*

26 komentarzy:

  1. ładnie, ładnie :) czyżby niektóre zdjęcia z ferii? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niektóre gdzieś mi się zapodziały i je właśnie znalazłam <3 !

      Usuń
  2. Świetne sweet focie :* Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie sesje. świetne zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam dopiero ferie, rekolekcje w marcu :D
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny mix :) moje rekolekcje będą na początku marca, z tym, że będę siedziała do 12 w szkole a potem dopiero do kościoła... masakra. pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. super! Zapraszam do siebie u mnie GIVEAWAY! :) Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. My brother suggested I may like this website.
    He used to be entirely right. This publish actually made
    my day. You cann't consider just how a lot time I had spent for this information! Thank you!



    Here is my blog post - lasertest

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!

    Extremwly helpful imfo particularly the last part :) I care for succh
    info a lot. I was seeking this paryicular information for
    a very long time. Thank you and bbest of luck.

    Look at my web-site - sleep apnea treatment australia

    OdpowiedzUsuń
  9. I visit each day some web pages and blogs too read posts, except his ebsite provides quality based content.



    Feel free to visit mmy web page - basketball clothing flyer

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there to every , because I am genuinely eager of reading this web site's post to be updated daily.
    It carries good data.

    Also visit my web blog: aeria points generator 2014 español

    OdpowiedzUsuń
  11. I love what yoou guys are up too. This kiknd oof clever work and reporting!

    Keep upp the superb works guys I've included you
    guys to mmy personal blogroll.

    my weblg ... how to repair credit file ()

    OdpowiedzUsuń
  12. This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found
    something which helped me. Kudos!

    Check out my website go to this web-site

    OdpowiedzUsuń
  13. What an ideal thought!

    My web-site :: m88 asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome post.

    Also visit my webpage: mojokerto ()

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.