2013/02/15

Walentynki....

.......zaliczam do udanych. Wiem, że miał się tutaj pojawić post stódniówkowy, jednak nastąpiła mała zmiana. Jako, że jestem szkolnym fotografem udało mi się zrobić naprawdę interesujące zdjęcia. W naszej szkole święto obchodzona tak:
- w auli sprzedawano pyszne, tanie wypieki walentynkowe (powstrzymałam się i ich nie kupiłam, a tak ładnie 'uśmiechały się' do mnie),
- na pierwszej 15 minutowej przerwie były konkursy związane oczywiście z dniem zakochnych, natomiast na drugiej 15 minutowej przerwie był tańczony szkolny taniec - belgijka (również go tańczyłam),
- pod koniec zostały rozlosowene walentynki,

A u Was w szkole/domu jak wyglądały walentynki <3 ?
 Pożeracz truskawek !

W domu z kolei, rano czekało pyszne śniadanko z truskawkami, a po południu kiedy tylko wróciłam do domu...... otworzyłam skrzynkę pocztową, moim oczom ujrzała się słodka koperta w czerwone serduszka. 

Drobiazgi, które otrzymali ode mnie najbliżsi.
 Szkolne wypieki.
 Czy u Was w szkole też są radowane walentynki?
Walentynkowa Anna !



xoxo  :*

30 komentarzy:

  1. mm..jakie pyszne jedzonko!
    Ania ślicznie wyszła! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. w mojej szkole walentynek nie było, gdyż mam teraz ferie :) ale za to spędziłam cudowny czas z chłopakiem oglądając.. horror :D takie urozmaicenie :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też była taka skrzynka na walentynki ; _)

    OdpowiedzUsuń
  4. niam !!! kocham truskawki i słodycze !! * Q *

    OdpowiedzUsuń
  5. mm pycha ;)
    Też są rozdawane ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie pyszności ...
    super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. babeczki <333 fajny blog obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Same walentynkowe fotki, truskawy mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam mniam ^^
    pyszności :)
    obserwuję i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com
    p.s świetny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas szkole w tym roku nie było Walentynek, pewnie głównie dlatego,że od 11 lutego mamy ferie. Pyszne jedzonko, ja tam bym się skusiła na te wasze szkolne słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  11. oh, żeby mi ktoś takie pyszności zrobił na walentynki!
    piękny makijaż!

    xoxo, anecia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak u mnie w szkole sprzedają wypieki to nigdy nie umiem się powstrzymać

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie pyszności ! <333
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak słoodko *-*
    mi akurat walentynki przypadły na ferie, ale nie rozpaczam, bo nie obchodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice post!<3


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zawsze uwielbiałam w walentynki w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wprawdzie walentynki nie są lubianym przeze mnie świętem, dla słodyczy WSZYSTKO! Przed wykupieniem całego stoiska to ja bym się chyba nie powstrzymała.

    Parówka i truskawki? Hmm... Oryginalne połączenie smaków... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wyszło, truskawy na deser <3 !

      Usuń
  18. moje walentynki to dzień taki jak każdy inny - kiedy się kogoś kocha to okazuje mu się te miłość codziennie a nie tylko 14 lutego ;) zapraszam na konkurs, w którym do wygrania voucher 30$ na wybraną parę okularów

    OdpowiedzUsuń
  19. te babeczki takie słodkie, że chyba jutro tez zrobię mojemu ukochanemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie w szkole nie było walentynek, ponieważ mamy ferie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ smakowicie :))
    Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko bardzo apetycznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.