2013/03/16

Cheerleaders

Trochę zaległości szkolnych mam i post z Mistrzostw Polski Cheerleaders się opóźnił. W zeszłą sobotę odwiedziłam pobliską halę - 'Trapez'. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię rożnego rodzaju 'imprezy' odbywające się w moim mieście. Niestety nie ma ich dużo w mojej miejscowości, ale korzystam nawet z tych najmniejszych. Oczywiście, bez aparatu nie wychodzę z domu. W dzieciństwie nawet marzyło mi się zostanie cheer, z czasem jednak mi przeszło, wolę oglądać różnego rodzaju filmy w których występują cheerleaderki. Zobaczcie efekty zdjęciowe :).

 





                                                                  Pozdrawiam M. :)

18 komentarzy:

  1. O jejku jakie dzieciaczki *.*
    Świetne zdjęcia! Jaki masz aparat? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Urocze małe pomponiary *.*
    Szkoda tylko że większość układów jakie widziałam to nie są wykonania jakie oglądamy np w amerykańskich filmach, tylko zwykłe układy taneczne bez akrobatyki :(
    Jeśli lubisz oglądać filmy i seriale to polecam Glee i typowy serial o Cheerleaderki Hellcats. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar zacząć oglądać serial Glee od wakacji :)

      Usuń
  3. jakie słodkie małe pomponiary ^^

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne te zdjęcia Ci wyszły :3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam zawsze chciałam być cheerleaderką, ale chyba jestem za stara ;__;

    OdpowiedzUsuń
  7. też zawsze chciałam zostać cheerleadką ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również lubię pstrykać zdjęcia i z aparatem się nie rozstaję!:D
    Świetnie je zrobiłaś!:)A ja kiedyś tańczyłam hip-hop,ale stare dzieje;)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kruszynki na pierwszych zdjęciach :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak z filmu!!;).
    Tylko pozazdrościć!!;>

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze chciałam być cheerleaderką, ale jestem chyba za stara ;___;

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :)
    Cheerliderki jakoś mi się kojarzą dziwnie nie Polsko. Ale pozytywnie to wygląda
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnym czasie

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zdjęcia to jak z jakiegoś filmu ^^

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.