2013/03/26

Filmik promujący !

Hej kochani. Dzisiaj moja kochana klasa kręciła film promujący nasz profil. Przypomnę, jakby ktoś nie wiedział jestem w klasie o profilu biol-chem-fiz. Nadal nie żałuję, że taki profil wybrałam, a wręcz przeciwnie z dnia na dzień jestem bardziej z tej decyzji zadowolona.
Filmik kręciliśmy 3 godziny lekcyjne. Trochę długo, ale trzeba było dopracować każdy, nawet najmniejszy detal. W dodatku ominęły nas 3 lekcje biologii :). W klasie było zorganizowanych siedem stanowisk: 'kujoni', operacja, transplantacja narządów (prawdziwych), 'taniec szkieleta', mini laboratorium, stanowisko z mikroskopami oraz barbie z pieskiem (dinozaur). Film będzie miał postać mini LipDup, jak tylko zostanie poskładany wstawię go tutaj. Miłego oglądania zdjęć. 
UWAGA: Niektóre zdjęcia mogą być drastyczne...., ale nie dla mnie ;D.
nerka,barbie,oczy
  ..... bo my lubimy serce i oczy

 Uprzedzałam, że niektóre zdjęcia mogą być trochę drastyczne (serce) ....
Nerka
 
'Jestem biologiem uświadom to sobie,
Ty też możesz być biologiem, tylko wyobraź to sobie.'

Mam nadzieję, że zdjęcia z mojego życia szkolnego Wam się podobają, bo zauważyłam, że coraz częściej je tutaj dodaję. Obyście się nie przerazili powyższymi zdjęciami.

Pozdrawiam Malwina

21 komentarzy:

  1. No to mam odpowiedz, dlaczego nie jestem w biol-chemie :-) te zdjęcia mnie przerażają!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z powyższym komentarzem ; O

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing blog dear! I have to say I am really into it!
    Come visit mine, and let me know if you like it too! We could follow each other ;)!

    Come by soon and stay in touch!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. czekamy na efekty końcowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej fajnie że jesteś w takiej klasie ! Mnie tez kręcą tego typu rzeczy , i nauki ścisłe .
    Czekam z niecierpliwością na filmik . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem skąd Wy wzięliście to serce i nerke ale przynajmniej mogłabym zobaczyć jak 'na żywo' to wygląda! hyhy :D Dzięki! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. w jakim miescie chodzisz do szkoly i jak nazywa sie twoje liceum ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Lesznie z Oddziałami Dwujęzycznymi i Międzynarodowymi :)
      'KOPERNIK' górą !

      Usuń
  8. tez jestem na biol-chemie i naprawde zazdroszcze ci ! Ja o czymś takim to moge sobie pomarzyc ; /

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ja tu moja droga robię na tych zdjęciach? Jagoda:*

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę!zawsze chciałam zobaczyć jak wygląda serce"na żywo"w środku.Dzięki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, wygląda to świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jestem na biol-chemie, świetny pomysł z tym filmikiem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super zajęcia macie! ;)
    świetnie, że trafiła Ci się taka klasa. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooh serduszko :D:D


    zapraszam do mnie na bloga na konkurs w którym do wygrania trzy dowolnie wybrane pary butów od shoelook.com!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę, bo ja niestety jestem bardzo słaba z tych przedmiotów;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Też się zastanawiam nad pójściem na biol-chem-fiz, ale nie jestem przekonana. :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.