2013/03/03

Harlem Shake in my school !

Jak wiecie od kilkunasty dni Europę opanował HS. Co to właściwie jest - zastanawiałam się niecałe 2 tygodnie temu. Wówczas usłyszałam o tym pierwszy raz. Z ciekawości zajrzałam do Wikipedii i przeczytałam o co w tym wszystkim chodzi oraz wysłuchałam kilku utworów na YouTube. Pomyślałam że to trochę dziwne, ale z czasem się nakręciłam i mi się bardzo spodobało. Po kilku dniach dowiedziałam się, że w naszej szkole będziemy kręcić swojego, własnego HARLEM SHAKE! Ucieszyłam się. W pierwszej części brałam udział (15 sekund ), ale niestety w drugiej już nie ponieważ musiałam robić zdjęcia, jako szkolny fotograf:). Było bardzo wesoło, kolorowo, głośno i 'dziwacznie' ..... właśnie tak sobie to wyobrażałam, zobaczcie sami....
 Przedstawiam Wam moje drugie oblicze....  :d
Harlem shake to nakręcony przez internautów filmik, który błyskawicznie zdobył rzesze fanów na całym świecie. Do 30-sekundowego utworu z pogranicza drum'n'bass, electro i dubstep nakręca się filmik, gdzie początkowo nic się nie dzieje, a jedna przebrana osoba zaczyna tańczyć w rytm muzyki. Po chwili następuje cięcie i tańczą już wszyscy bohaterowie, przebrani za postaci z filmów, bajek czy posiadający zwierzęce elementy (np. głowa konia, głowa kurczaka). Pomysł jest Dj Baauera. Codziennie w sieci pojawia się kilka nowych filmików, a gorączka Harlem Shake opanowała cały świat. Tańczą do niej studenci, norweska armia, pracownicy korporacji, ojcowie z dziećmi, praktycznie wszyscy.
Tak my się bawiliśmy, a Wy drodzy czytelnicy jak się bawiliście, mieliście swojego Harlem Shaka?
Słyszeliście w ogóle o tak dziwnej 'zabawie' :). 



Raczej mnie nie ujrzycie ( siedzę po lewej stronie ale na samym tyle).

Pozdrawiam M.

24 komentarze:

  1. świetne zdjęcia ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super! bardzo mi się podoba HS, tak że zazdroszczę!u mnie właśnie nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te dziewczyny co myły prezeza ale mają tatuaże :o ;D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !

    Mam nadzieje że wpadnę tu jeszcze na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, my mamy zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahaha, świetny! razem z klasą też zamierzamy robić ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha mega harlem!:)

    + obserwuje mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahahaha uwielbiam :D
    my tez bedziemy krecić :DDDD



    _________________
    Pozdrawiam
    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  11. łoo, jeden z lepszych HS jakie do tej pory widziałam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o świetny ten Harlem shake :) ja dopiero się dowiedziałam o takim czymś ^^ w piątek:D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog ! <3

    http://www.facebook.com/pages/DIYshop/323586994369598 zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja szkoła tego nie użądzała :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest ten Wasz występ! Jeden z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale suuuuper! Uwielbiam oglądać Harlem Shake'i :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze jest super zabawa przy nakreceaniu takiego filmu :D ja pamietam na studiach takie krecilismy :D :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mój mistrz z rowerem <3
    jestem fanką hahaha!

    OdpowiedzUsuń
  19. KOLO TERRORITA ! :D najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.