2013/03/09

MUST HAVE - SPRING 2013

    Oglądając wiosenne kolekcje sieciówek mam ochotę krzyczeć: "Wiosno, przyjdź!". Niestety u mnie za oknem wciąż zima, a jaka jest pogoda u Was drodzy czytelnicy? Z utęsknieniem czekam na słońce, dodatnie temperatury, wakacje, lżejsze ubrania i kolory. Czekam na taki moment, gdy wychodząc z domu założę tylko buty. 

   Wiosna 2013 roku zapowiada się podobnie do poprzedniej. Neony i pastele dalej mają swoje miejsce w naszych szafach i będzie ich jeszcze więcej w sklepach gdzie powoli pojawiają się już najnowsze kolekcje. Przedstawiam Wam listę ubrań, butów i dodatków na które będę mieć oko w tym roku i z miłą chęcią zobaczę je w mojej małej garderobie!

             
 

Portale modowe już przygotowują nas na powrót neonów, pasteli, koronek, błyszczących i prześwitujących materiałów, białych toreb i butów a także na dresowe, sportowe ubrania w wydaniu na co dzień, odkryte brzuchy i mocno podkreślone ramiona.


Wiem również, że wsztstkich tych rzeczy nie jestem w stanie kupić, ale mam nadzieję, że 'piątka' z nich zawita w mojej szafie, ba jestem tego pewna! Niebawem wybieram się do Factory w Poznaniu i mam nadzieję, że dostanę tam moje wymarzone Air max-y. Wiosną według mnie warto 'poszperać' w ciucholandach, można tam znaleźć oryginalne i niepowtarzalne cudeńka.

Jeśli macie jakieś ulubione sklepy, w których widziałyście podobne ubrania, dajcie mi znać ! 
Chętnie też odpowiem na Wasze pytania: ASK .

Pozdrawiam M.

PS. Dzisiaj wybieram się na XVI MISTRZOSTWA POLSKI CHEERLEADERS, już nie mogę się doczekać zdjęć jakie uda mi się zrobić, które oczywiście Wam pokarzę.

40 komentarzy:

  1. fajne ciuszki, ale neony jednak nie dla mnie ;) pastele i koronki jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie przypadła mi do gustu ostatnia stylizacja:)...Uwielbiam czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super poza czarnymi butami na pierwszym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój wiosenny must have to zdecydowanie conversy i creepersy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najbardziej mi sie podoba ten czarny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podobają air-max'y, ale do mnie chyba nie pasują. Śliczne creepersy i kurtka z drugiej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, ze jest coś takiego jak polskie mistrzostwa cheerlederek ;) Chętnie bym sobie zobaczyła cos takiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. AIR MAXY są świetne, uwielbiam je :D
    Dziękuję za komentarz i zapraszam do lajknięcia fanpaga :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką bluzę chętnie bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję i liczę na rewanż ;*
    http://forever-young--life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow! rewelacyjne te ciuszki, te serduszkowe kolczyki sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawy! Najbardziej podoba mi się ten środkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej przypadł do gustu zestaw pierwszy, szczególnie te spodnie i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka pomysłów mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. this is amazing!! great post!!! now following :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje zestawowe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No stylizacje genialne :) nie widziałam takowych nigdzie w sklepach ...

    OdpowiedzUsuń
  19. co do biker boots to sporo ich widziałam w Zarze, mi one też bardzo się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chyba jednak odpuszczam pastele :P wolę czerń, nie wiem dlaczego :D a air maxy to totalne must have!

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam pastele! ja właśnie kupiłam sobie air maxy w panterkę i jestem z nich mega zadowolona! <3 też muszę wybrać się w końcu do jakiegoś sh :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zestawy! :) Pastele są mega spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the ombre pullover! Awesome:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie za oknem dziś pełno śniegu :(
    powiem Ci, że masz niezły gust :D! Prawie wszystkie z tych rzeczy chciałabym mieć w mojej szafie.
    Dziękuję za komentarz :* (święty blog) będę Cię obserwować :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie ta pogoda przeraża,za długo to wszystko trwa;/ mam ochote krzyczeć Wiosno przychodz! Tym bardziej jak widze zdjecia z takimi fajnymi ciuchami jak u Ciebie :) Mi wiele rzeczy podoba sie teraz w sklepach,nigdy tak nie było,zazwyczaj podobało mi sie zawsze coś innego ,niż to co akurat było w modzie. A teraz,wszedzie widze coś co chciałabym mieć :) też szykuje sie na nową dostawe do mojej szafy i strasznie ubolewam,że nie wszystko co chce się tam znajdzie :p

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zestawy, najbardziej podoba mi się zestaw nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. z chęcią przygarnęłabym air maxy i wszystko z ostatniego zdjęcia ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. ekstra must havy sama bym chetnie wiekoszosc u siebie widziala :)

    OdpowiedzUsuń
  29. co do czarnych workerów to proponuję zajrzeć na stronkę: czasnabuty.pl :))

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.