2013/03/24

Nowa kurtka w stylizacji czarno-białej.

Mimo tego, że mamy jeszcze zimę, postawiłam na trochę 'lżejszą' stylizację. Jak zresztą wiadomo nie od dziś, w sklepach panują po zimie wielkie wyprzedaże. Więc pewnego razu udało mi się 'upolować' całkiem fajną kurtkę, ale dopiero teraz ją Wam pokazuję. Gdy ją zobaczyła, od razu wiedziałam,  że będzie moja, a w dodatku zachęciła mnie do tego jeszcze bardziej jej cena. Dodam, że została kupiona w zwykłej 'sieciówce'. 

Pod kurtkę założyłam spódniczkę z trochę wyższym stanem oraz biały sweterek z sh, obowiązkowo do tej stylizacji założyłam czarne buty na klocku. 

kurtka-no name/sweterek - sh/spódniczka - House/buty - no name

Zapraszam na mojego ASK-a
Pozdrawiam M.

19 komentarzy:

  1. Mając gorączkę 38' i patrząc na Ciebie robi mi się jeszcze zimniej hehe. ;)
    Mam podobną kurtkę, ale przy takiej pogodzie chyba bym w niej zamarzła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw * O* bardzo mi się podoba : D

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka jest świetna!
    jestem bardzo ładna, masz taką delikatną, słowiańską urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tych butach!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz swietnie! stylizacja super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. love your beautiful style, you are so cute hun! wanna follow each other??

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz <3 buty świetne *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ślicznie wyglądasz ;*
    zapraszam do wzajemnej obserwacji !;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta kurtka. :)
    I buty! Laseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli masz ochotę to wpadnij do mnie na konkurs :)

    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/2013/03/konkurs-zapowiedz.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie Ci w tej spódniczce

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetne buty !!!
    Obserwuje*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna spódniczka i buty:)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.