2013/03/21

Spring in my school !

Hi 
Według mnie to co się od kilku dni dzieje z oknem, przestało być już przynajmniej dla mnie zabawne. Zima trwająca 5 miesięcy to chyba już 'lekka' przesada, mam nadzieję, że niedługo to się zmieni. Uczniowie z mojej szkoły też mają taką nadzieję. Dziś odbył się apel dotyczący pierwszego dnia wiosny. Klasa przygotowująca apel bardzo się starała, żeby wszystko wyszło perfekcyjnie. Tak też się stało, było ciepło, wiosennie i kolorowo.... podczas, gdy za oknem wiał wiatr i padał śnieg.

 Zobaczcie wiosenne zdjęcia, może chociaż trochę poprawią Wam 
humor, w te zimne jeszcze dni :).

Marzanny w wykonaniu męskim, pożegnanie zimy musi być :)

31 komentarzy:

  1. Pozytywne przebierańce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha jakie szalone marzanny ;O ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie :)
    chciałabym wrócić do tych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjecia baaardzo kolorowo i wiosennie ;) Aaaa pamietam ze zawsze lubilam takie szkolne przedstawienia i chetnie bralam w nich udział ;)


    Zapraszam do mnie nowy post i konkurs ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/kwietniowy-konkurs.html

    Buziaki Pola ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A maturzyści jak zwykle nie zostali zaproszeni :(

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak każdy już chce koniec zimy!!!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Waszymi strojami na pewno zmotywujecie wiosnę, żeby zrobiła wielki POWRÓT! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ; D Zimny ten marzec brrr

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantaatycznie tu u Ciebie. Ciekawy post. Chyba bd częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaaakie fajne kostiumy !!! widać, że świetnie się bawiliście :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia ;)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, pozdrawiam serdecznie :)Twój blog również jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie pozytywne zdjęcia! :) Ja też baaaardzo chcę już wiosnę! :((

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki wielkie za odwiedziny :) Oj tak, 5 miesięcy zimy to stanowczo za dużo :/ Przynajmniej u was na apelu była zielona trawa i kwiaty :P Chciałabym taki widok zobaczyć w realu za oknem :< Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za wsparcie :D
    Bardzo fajnie wyszedł w waszej szkole dzień wiosny z tego co widzę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. so colorful! everyone looks great!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne takie imprezy szkolne, i super zdjęcia ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję, ja również mam taka nadzieję. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach pamietam takie imprezy szkolne :) Pozdrawiam i zapraszam rowniez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże jak ja uwielbiam twój blog Jest po prostu fenomenalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, widzę u Was bardzo pozytywnie spędzony dzień.:)Ja też sądzę, że tak długa zima to przesada. Dziękuję, za miły komentarz i ja także mam nadzieję, że będziesz wpadać częściej. :)
    Pozdrawiam, Aga. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah, czasy liceum... ;) U mnie niestety nie było tak kolorowo na 1. dzień wiosny.
    Dzięki za odwiedziny, zapraszam ponownie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się to już zdecydowana przesada... i Niedziela Palmowa ze śniegiem masakra:)
    coś dziś usłyszałam na szczęście, że do czwartku mają być te mrozy a na święta już ciut lepiej:))
    pozdrawiam serdecznie
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  24. hahahah ale świetnee!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. hehe bardzo pozytywnie ;D Ps. zapraszam na rozdanie do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za wspaniały pokaz, jestem zachwycona więcej takich spotkań i pokazów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. NIce!!!


    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.