2013/03/06

Welcome To My Life !

Nie wiem czy Wiecie, ale od jakiś 3 lat 'noszę' okulary. Dopiero dziś po tak długim czasie możecie mnie w nich zobaczyć. Spowodowane jest to znaną okularów, na takie, które mi wreszcie się spodobały ! Mam je od niecałego tygodnia i jeszcze się z nim nie rozstałam, jestem krótkowidzem więc powinnam je nosić 'na co dzień' :)
Co do stroju to, wybrałam się na spacer z przyjaciółką i tak spontanicznie postanowiłam wziąć aparat, strój jak najbardziej nadaje się do szkoły,miast i na każdą inną okazję. 
(wearing: T-shirt - New Yorker/shirt - second-hand/trousers - H&M/boots - CCC/handbag - Cubus)

 Pozdrawiam M.

15 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja;)
    zapraszam do siebie na rozdanie kosmetyczne;]

    OdpowiedzUsuń
  2. pasują ci okulary ;)
    fajne fotki. i gif :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam koszule dzinsowe:)
    pozytywnie!:)
    a okulary są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podoba ta bluzka ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwnie się uśmiechasz. :)P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo!! :) :*
    Ślicznie wyglądasz!! Super pozytywne zdjęcia;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi sie wasze zdjęcia bede odwiedzała was cześciej

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia z chęcią będę tu często wpadać ^^
    Obserwuję i liczę na rewanż ;3 http://hefud666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ładniee ♥ ładne okularki :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.