2013/03/29

Wielkanocny zajączek

Każdy z nas pamięta dziecięce podekscytowanie przed Wielkanocą. Ozdabianie pisanek, same smakołyki na stole, prezent od zajączka i oczywiście śmigus dyngus, kiedy wszystkie dzieciaki cały dzień biegały z butelkami i wiadrami wody po podwórku.Teraz kiedy jestem już trochę starsza miło jest powspominać poranne wstawanie czasem nawet o 5.00 lub 6.00, bieganie po całym domu i szukanie ukrytych koszyczków. Przejdźmy do sedna, wczorajszy mój Pan zajączek był bardziej w formie pieniężnej, ale znalazło się też kilka satysfakcjonujących mnie prezentów. Zobaczcie sami :).

Balerinki, sprawiłam sobie sama na zajączka, gdy zobaczyłam je na wystawie bardzo mi się spodobały, było jeszcze kilka innych wzorów, ale niestety nie było mojego rozmiaru, z tych jestem bardzo zadowolona. Cena też była całkiem przystępna.
 Wczoraj przeszłam lekką metamorfozę pt: 'Jak z blondynki stać się brunetką'. Wydaje mi się, że w ciemniejszym kolorze mi lepiej, ale nie jestem pewna, wypowiedzcie się Wy - drodzy czytelnicy.
Niestety nie mam jeszcze zdjęcia w ciemnych włosach wiec, dla porównania macie 2 kamerkowe.

Życzę Wam wesołych i pogodnych świąt Wielkiej Nocy. Niech będzie wiosennie, słonecznie, świątecznie!

32 komentarze:

  1. Oooooj to u Ciebie zając był bogaty!! :)) U mnie dopiero jutro przychodzi... ;/
    Co do koloru włosów to trudno określić czy dobrze wyglądasz - to przez to światło. Zrób zdjęcie w dzień i Nam pokaż. Wtedy stwierdzę czy rzeczywiście zmiana jest na plus. :>
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz w tych ciemnych włosach!.:*

    OdpowiedzUsuń
  3. kochany jest ten twój zajączek

    OdpowiedzUsuń
  4. Och uwielbiam takie mydełka, pięknie pachną;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki hojny zajączek ^.^ super kapcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ci w tym kolorku!

    no ładny zajączek,ładny! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ci pasuje ten kolor ; D wesołych świąt ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo dostałaś :)
    U mnie nie kupujemy sobie prezentów na Zajączka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. burżuazja!
    nono zmiana koloru ^^ fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt Wielkanocnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny taki "kosmetykowy" koszyczek :) Śliczne balerinki :)

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne rzeczy, takie mega urocze, cudne pantofle!

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny Twoj zajaczek, wesolych Swiat:)

    OdpowiedzUsuń
  14. heh fajne kapciochy !

    wesolych świąt : )

    zapraszam do mnie na nowy post : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Prowadzisz bardzo fajnego bloga, bardzo mi się spodobał...
    post świetny ;)
    Wesołych świąt ;p
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem spory ten zajączek :) Widzę jakieś śliczne mydełka!

    OdpowiedzUsuń
  17. ekstra koszyczek! *.*
    ślicznie Ci w brązie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łohoho, bogaty zajączek! :)
    Mam ten krem z Ziaji. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak, wyglądasz bosko w ciemnych włosach :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :) Zajączek się postarał, pewnie chciał wynagrodzić tak fatalną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zając był dla Ciebie bardzo łaskawy - świetne kapcie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O jej! Ile prezentów <3 U mnie nie robimy sobie prezentów na Wielkanoc :) Wesołych Świąt! :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no zajączek zaszalał ; ) Zakochałam się w Twoich kapciach. Ja dostałam wczoraj perfumy na zajączka i zakochałam się w ich zapachu.
    W ciemniejszym kolorku bardzo Ci ładnie ;)

    www.littlebird07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczne kapcie ^___^
    ja za to przeszlam metamorfoze w pół-rudzielca;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. oj twój zajaczek - prawie jak mikołaj :D:D:D nie dziwię się - ze mu się pomyliło, tyle śniegu za oknem ;) pozdrawiam cieplutko.
    aha przeczytałam poprzednie posty i jestem pod wrażeniem tego jak fajnie u ciebie w szkole, ile się róznych rzeczy dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kapcioszki! :)

    Zapraszam do mnie na bloga i na facebooka :) dopiero zaczynam :)
    http://maylen15.blogspot.com/

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.