2013/03/19

Zimowa stylizacja z ulubioną czapką beanie.

Ciepło, słonecznie i śnieżnie. Tak było w czwartek, niestety dziś już tylko zostało słowo śnieżnie, zimno i wietrznie. Pogoda mnie zaskakuje, Was też? Nie wyobrażam sobie Niedzieli Palmowej/Świąt Wielkanocnych ze śniegiem.... pogoda 'zwariowała'. 

Wyczekuję już tych świąt, ponieważ nie tylko z pogodą źle się dzieje, ze szkołą również, codziennie piszę sprawdzian, od poniedziałku do piątku. Jutro 'wita' mnie z rana sprawdzian z angielskiego. Z tego powodu mam też dla Was kilka zaległych, ciekawych (mam nadzieję) postów, oby w piątek udało mi się dodać kolejny wpis :).
 


Ostatnio na mojej liście MUST HAVE pojawiła się czapka beanie czyli 'czapka krasnala'. Udało mi się ją zakupić w ostatnim czasie, więc możecie zobaczyć jak się prezentuje. Do tej stylizacji postanowiłam ubrać koszulę 'mgiełkę' oraz biały komin, który został uszyty przez moją babcię <3.  Na nos założyłam okulary, z którymi od pewnego czasu się nie rozstaję. Chciałam trochę ożywić mój outfit i dołożyłam granatowe spodnie. Mam nadzieje, że to połączenie Wam się spodoba.
 

 Pozdrawiam Was cieplutko Malwina :)

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, a czapka genialna;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ; D u mnie również sypie ; O

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko ciekawie do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie Ci w tej czapie!
    i masz genialną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczna bluzka i super stylizacja!
    Kisses
    Aga

    New post
    Spring trends!
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś łaaadnaaa! :>
    Stylizacja bardzo mi się podoba. :>
    A w okularkach Tobie do twarzy.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia! chyba jedne z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taka stylizacja już kiedyś była ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe.... Ja pokazuję tutaj to co noszę na co dzień - nie przebieram się do zdjęć :)

      Usuń
  9. czapka albo życie, wybieraj! :D świetna jest. gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. zdęcia piękne, a na czapkę sama się czaję;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super czapka! Jestem fanką takich z napisem na przodzie! Sama mam chyba z 5 ;) Ale lepiej ci w Niej niż w mojej mnie.. serio -,- Może mam za wielką głowę?! hahahahahahaha
    Zapraszam do siebie, jeżeli jesteś zainteresowana wspólną obserwacją byłoby świetnie!
    Daj znać,
    http://made-in-marta.blogspot.com/
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie Ci w tych okularach! I masz przepiękną koszulę ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. czapka jest super ! koszula też rewelka ;)

    pozdrawiam, i.

    PS. dziękuję za przemiły komentarz, udało Ci się nim poprawić mój niezbyt najlepszy dzisiaj humor ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze zdjęcia, wyglądasz zachwycająco i piekne zdjęcia, uważaj bo się przeziębisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czapka i koszula są świetne !<3

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.