2013/04/16

Dzień Czerwonego Noska !

Kilka dni temu w mojej szkole, a dokładniej w piątek (12.04.2013r.) odbył się Dzień Czerwonego Noska. Wszystko po to aby wesprzeć działającą w mojej miejscowości fundację: ''Dr Clown''. Fundacja została powołana do życia 24.10.2008 roku. Niesie radość i nadzieję dzieciom chorym oraz niepełnosprawnym. Jej przedstawiciele odwiedzają szpitale oraz różne placówki leszczyńskie. Nasza szkoła postanowiła również wesprzeć działania tej fundacji, bo przecież ZDROWIE MALUSZKÓW JEST NAJWAŻNIEJSZE.W szkole można było nabyć czerwone noski, a pieniążki zostaną w całości przekazane na rzecz fundacji .
 
Słyszeliście kiedyś o takiej fundacji? Wiem, że ma również oddział w Poznaniu i pewnie w wielu innych miejscowościach. :)

Pozdrawiam M.

24 komentarze:

  1. mieszkam w Poznaniu, ale nie słyszałam o tej fundacji; bardzo ciekawa akcja!:)
    wiecej takich!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam nigdy o takiej fundacji .
    ale fajna akcja z tym :*
    wszystkie szkoły powinny w takich sposób brać udział :*

    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy o tym nie słyszałam :) ale noski fajne i cel szczytny :D miło, że Twoja szkoła się angażuje w takie sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w anglii znane jako red nose day uważam to za super pomysł. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha no to widzę, że świetnie się bawiliście! :> niestety nie słyszałam o tej fundacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka świetna akcja. Mało tego że robicie coś pozytycznego, to jeszcze jak wesoło musiała wyglądać wasza szkoła z takimi noskami. Szkoda, że u nas czegoś takiego nie ma. A zdjęcia są po prostu the best. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze ;) NAwet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Bardzo fajnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Divertidas fotografías!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna inicjatywa, popieram! ;)
    Z tymi noskami wyglądacie przesłodko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy, ale pomysł jest świetny z tymi noskami! Super, że coś takiego się dzieję, Dzieciaczki są najważniejsze i życzę aby fundacja dalej się rozwijała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o takiej akcji, jednak dobrze że coraz wiecej osób chce pomagać. Są ludzie, którzy bardzo tej pomocy potrzebują :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie na blogu w nowym poście :)
    pozdrawiam BERRIES

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze słysze o takiej akcji, aż dziwne że tv nie trąbi o tym.
    ps; ładne zdjecia inaglówek;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niedawno natknęłam się na wzmiankę o tych czerwonych nosach w którymś z moich podręczników... i nie myślałam, że naprawdę jest coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. W teledysku One Direction są te czerwone piłeczki ; D

    OdpowiedzUsuń
  15. cute photos& great post!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super te noski!

    obserwujemy? ja już ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 raz słyszę o takim czymś.; ) Ładne zdjęcia ! *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie akcje !
    swietne zdjecia :)
    baaardzo pozytywne !

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.