2013/04/24

Europejski Rok Obywateli Unii Europejskiej !

Cześć Kochani. Kilka dni temu obchodzony był w Polsce Europejski Rok Obywateli Unii Europejskiej (2013r.). W mojej szkole z tej okazji został zorganizowany apel oraz stoiska z potrawami, przygotowane przez klasy pierwsze i drugie. Czy u Was w szkołach też się obchodzi taki dzień? Każda klasa wylosowała jedną karteczkę, na której było napisane jedno państwo. Trzeba było się dowiedzieć co w danym kraju jest spożywane na śniadanie, obiad czy kolację, a następnie zaprezentować to w dniu apelu. Moja klasa wylosowała Niemcy... więc postanowiliśmy, że będziemy sprzedawać kiełbaski z grilla, udało nam się nawet sporo zarobić, mimo tego, że niektóre klasy rozdawały swoje jedzenie, nie potrafię zrozumieć takiego toku myślenia :o.
  Na zdjęciu przedstawiciele klasy IIa reprezentujący Francję -  miejsce I.
  Grillujemy, grillujemy, a czasem podjadamy :).
 Nasze słynne kiełbaski, udało nam się zebrać około 130zł.

Potrawy przygotowane przez klasę Ia (Włochy) - miejsce III oraz twórczy pomysł smażenia jajka, na palniku chemicznym.
Mam nadzieję, że niektórymi potrawami narobiłam Wam smaki. Więcej zdjęć mojego wykonawstwa możecie zobaczyć na stronie internetowej mojego miasta - Leszna. W czwartek rano (7.30) wyjeżdzam na wycieczkę do Oświęcimia, więc do soboty raczej się już post żaden nie pojawi, możliwe, że w niedzielę Was czymś zaskoczę. Pozdrawiam Malwina.



44 komentarze:

  1. Kolejna osoba, która zdjęciami pysznych kiełbasek z grilla/ ogniska doprowadza mnie do szału głodowego! Podczas wyjazdu do Polski wyjem chyba całe zapasy!

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam mniam ale ta kiełbaska wygląda apetycznie:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co dodajesz zdjęcia osób trzecich??! A CO JEŚLI ONE SOBIE TEGO NIE ŻYCZĄ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia, które tutaj publikuję są również umieszczane na stronie szkoły(wszyscy mają do nich dostęp) oraz dość często w mediach... Skoro nie życzysz sobie żebym umieszczała Twoje zdjęcie to daj mi po prostu o tym znać :)

      Usuń
  4. świetny look. fajne zdjęcia
    zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/ oraz na fan page FB:https://www.facebook.com/pages/Grand-Canyon-Colors-Creation/460323784004791?ref=ts&fref=ts.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice Blog!
    Would you like to follow each other?


    www.mayitapink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygląd , zapraszam częściej !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są takie wydarzenia u mnie rzadko się zdarzają. Patrząc na stolik Litwy zachciało mi się tych babeczek. :)
    http://thelostrosepetal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi ochoty na kiełbaskę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha! Aż zgłodniałam, chociaz mięsa nie lubię. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za zagraniczną kuchnią, ale fajne takie dni integrujące.
    Dziękuję, bardzo mi miło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Siema ;) Dzięki za komenta, zapraszam na mojego aktualnego bloga : www.lifeofapropser.blogspot.com :)

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie dni i zabawy w szkole są naprawdę super - miło je wspominam, choć to było już jakiś czas temu :P

    Dziękuję za przemiłe słowa na na moim blogu xxx

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :) Ja z wielką chęcią :)

    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję i bardzo mi miło . Gdy czytam takie słowa to, aż chce się tworzyć kolejne posty ;);) U ciebie równie super co u mnie ;) fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. łaał ale świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mamy coś takiego, ale organizowane jest to 9 maja, dzień Uni Europejskiej i naszego patrona - Roberta Schumana. :)
    Śliczne zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. super organizacja, i dużo pyszności:))
    gościu w oknie (z babeczką:D)- super uchwycone zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę , że było fajnie ; D uwielbiam grillowane jedzenie ; D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej:) Bardzo dziękuję za tak miły komentarz:) Widzę że prowadzisz bardzo ciekawego bloga, wiele rzeczy Ciebie interesuje i to jest super!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia bardzo pozytywne, kiełbaski z grila mmniam zjadłabym!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna inicjatywa :) Pamiętam, jak kiedyś u mnie w gimnazjum była podobna, ale ile lat temu to było... Ciekawie się Ciebie czyta, obserwuję z wielką chęcią! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 130 zł za sprzedaż kiełbasek to naprawdę spora sumka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna akcja;) Można wiele ciekawych rzeczy się dowiedzieć.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. JEDZENIE! Tylko to by mnie interesowało ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. ale fajne spotkanie :) wybrałabym się na takie coś :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, takie pozytywne..<33
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. rozwala mnie ten gościu w oknie z kiełbasą xd

    OdpowiedzUsuń
  29. haha widzę, że wszyscy świetnie się bawili ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia ;) zazdroszczę takich ciekawych wydarzeń, można bardzo miło spędzić czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mmm.. ale smaka mi narobiłaś, jeszcze tak pod wieczór ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  32. :) Fajne. Bardzo popularny blog :D Gratuluję siły przebicia.

    A tymczasem zapraszam do sb http://byczyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie w szkole nie ma czegoś takiego ale pomysł naprawdę fajny. Normalnie zgłodniałam oglądając te zdjecia :P

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog kochana:) dziekuje za komentarz i zapraszam w wolnej chwili na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.