2013/04/01

Mix photos from my phone.

Kochani dzisiaj mam dla Was taki mały mix zdjęć z ostatniego miesiąca - marca. Według mnie takie zdjęcia są ciekawe, ponieważ przedstawiają moje życie takie jakie jest w rzeczywistości czyli wesołe, zabawne, trochę 'durne' i  głupkowate. U innych blogerów również lubię przeglądać tego rodzaju posty. Teraz zostawiam Was razem ze zdjęciami, możecie się trochę ponabijać ze mnie ;d

 
Poznań with Martyna/birthday Neli/me and my friend/foto with Wojtek and Paula
 Delicious strawberries and bananas/my nails/me/my lovely phone (Nokia Lumia 920)
Garden in gallery/me with friends/me with Glapcia/easter table
Frames for pictures/tortilla/me in black hair with Paula/sweet bear
Me in garden in gallery/birthday Cornelii/ me with Paula and Wojtek/garden in gallery
Fountain in Poznań/new ballerinas/me with florist/self

Mam nadzieję, że nie przejedliście się w święta, bo ja niestety dziś narzekałam na mój brzuch. Jednak mimo to lenistwo mnie nie dopadło i wybrałam się do lasu na dłuższy spacer. Od razu się lepiej poczułam. Jesli macie jakieś pytania do mnie to zapraszam na mojego Ask-a: http://ask.fm/raspberryflowersmalwy

22 komentarze:

  1. uwielbiam takie mxy ;p ładne
    zapraszam do mnie :) NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię oglądać takie zdjęcia :D są spontaniczne a takie ponoć są najlepsze :D

    www.littlebird07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mawia mój nauczyciel od historii i wosu: 'chwila przyjemności i całe życie w biodrach'
    świetny mix, pierwsze zdjęcie jakoś najbardziej przykuło moją uwagę, też lubię oglądać takie posty u innych blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome Post :) I absolutely love your blog. I am so following. I hope you can check out my site: http://www.theproverbs.net and FOLLOW. Thanks for your time. Hope to hear from you soon.

    NEW POST UP, MUST SEE IT :D !

    Steven

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra foty ;)

    PS: Pytała się u mnie na blogu, gdzie kupiłam chustkę w czachy. W New Yorkerze za niecałe 10 zł ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. Świetne zdjęcia:) http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny ten zielony lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świeetny lakier i fajnaa czaapa : *

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny mix , podoba mi się ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez lubie takie posty :)) Duzo fajnej energii od Ciebie bije :***

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia:) bardzo pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i króliczek boski!!! też mam królika baranka sa cudowne!!! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.