2013/04/03

Miły wtorek z przyjaciółkami !

Hej kochani. W ostatni wolny dzień przed pójściem do szkoły umówiłam się z dwoma przyjaciółkami z mojej byłej szkoły. Jedna z nich dostała pięknego królika - Mańka. Można powiedzieć, że od zajączka wielkanocnego dostała króliczka. Maniek jest jeszcze bardzo mały, ale już pokochałam jego serduszko. Fajnie jest popatrzeć na małą kulkę krzątającą się po pokoju. Przed przyjściem do Pameli ( bo tak miała na imię moja przyjaciółka ), zrobiłyśmy sobie z drugą przyjaciółką kilka, no może kilkanaście zdjęć.
 Życzę Wam udanego czwartku. Z niecierpliwością czekam na Top Model, a w tej właśnie chwili oglądam mecz Malaga - Borussia Dortmund, oglądacie? W wolnej chwili zapraszam na mojego ASK-a: http://ask.fm/raspberryflowersmalwy


25 komentarzy:

  1. Ojej śliczny jest ten króliczek :) Mam pytanie czy butki z pierwszego zdjęcia pochodzą z ccc ?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczek jest słodziutki;) Świetnie wyglądacie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. króliczek jest przesłodki! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fotki :) a króliczek jest uroczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki ; D mój kot nazywa się Maniek ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia:) zapraszam: http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. boze jaki śiczny ten króliczek! : ) Zrób o nim posta kiedys !: ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia !! :) a królik Mega :D :) Zapraszam do mnie :) E.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia. A ten króliczek słodziutki. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie ciekawe zdjęcia, a króliczek to po prostu słodziak. Moj królik nie zgadza się na zywego króliczka, no ale może bedę miała pieska. pozdrawiam cieplutko. niemożliwe, u ciebie prawie nie ma śniegu, a u mnie prawie po kolano

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodni króliczek. *o*
    Strasznie mi się podoba Twój Styl.; )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! : *

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym takiego króliczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodziaczek, też chcę króliczka baranka, bo klapniete uszka są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejj jak dużo zdjęć ! <3 genialne.
    Jak będziesz miała chwilkę zajrzyj na journalist-girl.blogspot.com - posty początkującej dziennikarki, chętnie poznam Twoją opinię!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jaki słodki króliczek oddajcie mi go ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, zaciekawił mnie i z chęcią tu wrócę ;)
    Prześliczne zdjęcia i uroczy króliczek- też bym takiego chciała ;p
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcie i przesłodki króliczek<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaaacieeeee, jaki fantastyczny królik! Aż sobie wyobrażam, jaką musi mieć miękką sierść i jak miło musi się go głaskać :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.