2013/04/09

Motor Show in Poznań !

Hej kochani. W zeszła niedzielę wybrałam się wraz z rodziną do Poznania. Naszym celem było odwiedzenie hali targowej na ulicy Głogowskiej, w której odbywał się Motor Show 2013. Są to największe targi motoryzacyjne w Europie Środkowo-Wschodniej. Wczoraj 'buszując' po internecie przeczytałam, że poznańskie targi odwiedziło aż 86 tysięcy miłośników motoryzacji i nie tylko!

Co można było zobaczyć na targach Motor Show? Potężne stoiska importerów, najnowsze 
luksusowe samochody, piękne i potężne motocykle, fantastyczne 
kampery i niesamowite szybowce.
 

Targi relacjonowane były na bieżąco przez ogólnopolskie telewizje: TVN, TVN 24, TVN Turbo, TVN CNBC, TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, Polsat News, Polsat Biznes i wiele innych mediów. Na Motor Show zawitało aż 750 dziennikarzy!


Przez cztery dni można było podziwiać piękne wystawy przygotowane m.in. przez Volkswagena , Forda, Toyotę, Kia Motors, Volvo, Jaguar Land Rover. Na Motor Show zachwyciły mnie luksusowe samochody Rolls-Royce, Ferrari czy Wiesmann. Polską premierę podczas targów miała nowa klasa E i nowe CLA – najnowsze modele Mercedesa oraz Jaguar F-Type – piękny i nowoczesny cabriolet. 

Z chęcią przygarnęłabym jedno z tych autek wraz ze skuterem, a na deser piękny, miejski, turkusowy rower. Może również odwiedziliście Motor Show w Poznaniu?
Pozdrawiam Malwina

22 komentarze:

  1. WOW, drugi i ten zielony naj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przygarnęła białego garbuska;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam trochę daleko do Poznania ;( ale z miłą chęcią pooglądałabym takie "cacka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się mogła BMW i Mercedesem się zaopiekować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam ale wiedzę , że było fajnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do oglądania fajne, ale najbardziej spodobał mi się ten rowerek :D:D:D:D Natomiast bardzo podobał mi się sam post, bardzo ciekawy i dużo zdjęę. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. ale autka<3 nie wybrałam się i teraz żałuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach piękne autka!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy byłam we Włoszech to widziałam taką właśnie Formułe 1 ; D
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadłaś ! Gratulację : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, sama chciałabym się tam znaleźć, niestety trochę za daleko;)
    Pozdrawiam;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bonitas fotografías!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne fotki, ale szczerze mowiac to nie przepadam za takimi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Garbusik :) moja mala, sliczna milosc

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym tego białego garbusika :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym być na takich targach. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mialas swojego faworyta?

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.