2013/04/13

Spontaneous photos !

Hi ! Kilka dni temu wybrałam się z przyjaciółka na spacer. Postanowiłam wziąć aparat i porobić zdjęcia makro. Jednak po drodze zmieniłyśmy zdanie i postanowiłyśmy sobie wzajemnie 'popstrykać focie'. Więc możecie się domyślić, że byłam ubrana normalnie, tak jak na zwyczajny spacer lub na wyjście ze znajomymi.
 kurtka - House/sweterek - sh/spodnie - H#M/buty - CCC/chusta,torebka - no name/koszula - Atmosphere

PS. Niebawem będzie w mojej szkole kolejne spotkanie kółka fotograficznego, więc czekajcie na efekty.  

30 komentarzy:

  1. takie robienie zdjęć spontanicznych na spacerze, w totalnie luźnym wydaniu jest najlepsze:) wyglądasz bardzo naturalnie, i to mi się w Tobie podoba! Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda wszystko razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny outfit :D świetny ten sweterek :) może pogrub albo zmień czcionkę bo trochę nie wygodnie się czyta :(

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka bardzo mi się podoba :)
    szczerze, nie podoba mi się ta czcionka, która tu jest. źle się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muy bonito el bolso!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentujesz! :) uwielbiam takie swetry i szarości <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne masz okularki... obydwie pary :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze, że postanowiłaś się wziąć aparat:)) Fajne fotki :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że wzięłaś aparat ładne zdjęcia:DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka *.*

    Zapraszam do mnie i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne fotki:) fajne okularki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka świetnie podkreśla stylówke;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory, lubię połączenie szarości z karmalowym !!! :) Ślicznie wyglądasz w tych okularach!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz a torebka dodała fajnego akcentu całej stylizacji:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasują Ci te okularki:)
    Pozytywny set:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.