2013/04/20

Spring day !

Czy Wy też widzicie to słońce za oknem od kilku dni? Dziś był dzień trochę mniej wiosenny, ale za to wczoraj i w czwartek ,aż chciało mi się skakać, gdy tylko wstałam. Czasami jestem szalona. Więc w czwartek, gdy w mojej miejscowości było 25 C postanowiłam się poopalać. Fakt, faktem, ciepło było, ale ziemia była jeszcze mokra. Mimo, że leżałam na materacu to już w czwartek poczułam skutki tego leżakowania. Lekki ból gardła oraz bolące ucho. Szybko 'nafaszerowałam' się lekami i w miarę pomogło. Przynajmniej na tyle, że w piątek już postanowiłam wybrać się z Michaliną na zdjęcia, a pod wieczór spotkać się ze znajomymi. Dziś znowu objawy się nasiliły, ale to tylko Malwina tak postępuje :). 
W stylizacji postawiłam na lata 80-90. Ubrałam szorty DIY (ombre), które sama przerabiałam oraz białą, klasyczną bluzkę z kołnierzykiem. Ręce przyodziałam w złote dodatki. Do stylizacji dałam brązową torebkę oraz buty które mogliście zobaczyć w tym poście. Życzę miłego oglądania zdjęć.
 
Zdjęcia z piątkowego wieczoru, niestety było ciemno więc są trochę niewyraźne. Jeśli chcecie mi zadać jakieś pytanie, to zapraszam na mojego ASK-a.

Całuję Malwina :*



42 komentarze:

  1. Ooo a u mnie tak okropnie zimno że szkoda gadać!!;).ale nie ma co narzekać!!;>
    Noo to widzę że w piątek nie próżnowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! Spodenki są genialne *.*
    hahha, mądre! Nie ma to jak się opalać w kwietniu! XD
    Zdrowia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow fajnie wyglądasz :*
    spodenki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładnie hehe :D Ja prędzej bym umarzła na dworzee bo mi nawet jak jest +20stopni to jest zimno. :(
    Fajne szorty i torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodenki ;d
    zapraszam do Sb <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydajesz sie być mega pozytywna osoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Przy takiej pogodzie, uciekaj od chorób! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję "Imagine", które mamy okazję oglądać w kinach! :) http://filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ładnie! :) dobrze jest tobie w tych okularkach :D są szorty, bluzka na krótki rękawek to teraz do szczęścia tylko wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śiwtny Blog! Jesteś baaaaaaaaaaaaardzo śliczna *.*
    Zapraszam i proszę o zadawanie pytań http://we-forever-young.blogspot.com/2013/04/pytaniaaa.html

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia, takie pozytyyywne :D

    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładnie szory fajne !!! Wesoła z Ciebie babka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjecie; fajne masz szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne szorty<3 całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty się opalałaś, a ja pożeram lody... przez co cały czas boli mnie gardło, ale co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) . Dla mnie za zimno na opalanie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja i rewelacyjne fotki ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się z osobą powyżej, nie powinnaś nosić spodni z wysoki stanem bo powiększają pupe co w twoim wypadku nie jest korzystne
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się zgadzasz z samym sobą :)

      Usuń
  19. Ładnie wyglądasz :) fajne spodenki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetnie wyglądasz! ♥

    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :) http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wygladasz na mega ciepłą i pozytywną sobkę, pozatym swietne spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. szorty wyszły świetnie ! Ja już od dawna się zbieram by też sobie takie zrobić ale nigdy nie pamiętam by kupić wybielacz -.-

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne spodenki :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wygladacie;););) pozdrawiam serdecznie, Isabel.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.