2013/05/13

M. Przybylska - PHOTOGRAPHY#4#

Dzisiaj przed moim obiektywem Paulina. Świetna modelka i zarazem wspaniała dziewczyna! Jak Wiecie, jestem fotografem amatorem, więc dopiero się uczę, co widać po zdjęciach. Można powiedzieć, że również eksperymentuję z różnymi efektami wspomagającymi moje zdjęcia. Mam nadzieję, że ocenicie moje zdjęcia z lekkim przymrużeniem oka ;).

Kochani - czy Wam też od jakiegoś czasu zdjęcia dodawane na bloga, ładują się znacznie dłużej niż przed miesiącem :/ ? Jeśli macie jakieś pytania do mnie, to zapraszam na mojego ASK-a.

Pozdrawiam Malwina ♡

26 komentarzy:

  1. Paulina jest przepiękną dziewczyną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ♥ tak, moje też znacznie dłużej się ładują... mam nadzieję, że to się poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest (; a co do Ciebie to nie powiedziałabym, że dopiero zaczynasz fotografować, robisz świetne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;)
    TAk ja do nich napisałam ;)
    I dostałam wiadomość zwrotną ,ze BingoSpa organizuję co jakiś czas takie edycję w których wybiera blogerki do testowania kosmetyków. Po czym po jakimś czasie dostałam informację, że ta edycja właśnie ruszyła i mam się zgłosić tu i tu i tyle ;)
    Następnym razem spróbuj i Ty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki i działaj a będzie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne, klimatyczne zdjecia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjątka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. może dopiero się uczysz, ale zdjęcia i tak świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i modelka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Taaak, mi też zdjęcia z komputera strasznie długo się ładują. ;/
    Śliczne te zdjęcia, ale szczególnie podobają mi się te z wiśniami. ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz, Nessa.
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, ładują mi się dłużej i to znacznie dłużej ://
    zapraszam do mnie Kochana :* !

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie też się długo ładują :c
    zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fabulous post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.