2013/05/05

Mix photos from April.

Dzisiaj mam dla Was mały mix zdjęć z mojego 'miesięcznego' życia ;d. Lubię takie formy zdjęć, ponieważ można się z nich wiele interesujących faktów dowiedzieć o życiu danej osoby. Wiec żegnam kwiecień i witam maj, mam nadzieję, że ten miesiąc będzie cieplejszy, bardziej słoneczny i mniej wietrzny....

 
noc z Aga/mój kochany pies/sałatka/cafe latte/wycieczkę z Paula/pierwszy piknik w ogrodzie/sałatka owocowa/paznokcie/noc z przyjaciółmi.

night with Aga/my lovely dog/salad/cafe latte/trip with Paula/first picnic in the garden/fruit 
salad/my nails/night with friends.
DZIĘKUJĘ ♥!

40 komentarzy:

  1. Jakie ładne paznokcie kolorowe *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam, ile smakołyków ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz coś więcej powiedzieć o tej sałatce? :)
    Wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. o Leszno!jak blisko mnie :) Pisze maturę z biologii tylko :) BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  5. Liczba wyświetleń powala:D

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki :) a pasek jest z Mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjecia;)
    mmm.sałatka owocowa^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię takie "mixy" to fajny sposób na podsumowanie miesiąca i rozpoczęcie nowego :) Również mam nadzieję że maj będzie jeszcze lepszy niż kwiecień! Bo przecież zbliża nas do wakacji.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te uwielbiam mixy :-)
    świetne kolorki pazurków od razu rzuciły mi się w oczy :-)
    uwielbiałam kiedyś nocki z koleżankami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny piesek :) Czyżby to hovawart? XD

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny mix!:) paznokcie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej dziękuję a to pytanie to musisz kierować do fotografki bo ona się zajmowała tą fotografią , ale myślę , że to zwykły szop ;) U ciebie fajny mix no i te kolorowe paznokcie , które teraz królują ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny mix, fajny pomysł na podsumowanie miesiąca. :) Oby ten maj na prawdę byL cieplejszy i ładniejszy, póki co, jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. napisałam linijkę przed pierwszym zdjęciem kto jest modelką, nie jestem nią ja :) a więc to nie mój kapelusz i koszula.

    fajne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mix zdjęć, kocham takie posty :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na konkurs na moim blogu.

    Wygraj koszulkę CELINE PARIS od SHEINSIDE.


    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html
    Zachęcam do udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na konkurs na moim blogu.

    Wygraj koszulkę CELINE PARIS od SHEINSIDE.


    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html
    Zachęcam do udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely photos hon. you were asking me how i did my post headings. I made them into images and then hyperlink them :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.