2013/05/26

Nowości !

Dzisiaj wpadam do Was z nowościami, które w ostatnim czasie zawitały do mojej szafy i nie tylko:). Na poniższych zdjęciach znajdziecie zarówno bluzeczki jak i buty, sukienki, biżuterię poprzez kosmetyki do prezentów na Dzień Mamy.  ♡
Converse - udało mi się kupić jakiś czas temu, aczkolwiek zamawiałam je przez internet i dość długo musiałam na nie czekać, jednak było warto. Kolejny produkt z listy MUST HAVE SPRING.

bluzka z baskinką - czekałam, szukałam, aż w końcu znalazłam w pewnym zwyczajnym sklepie, co mnie zszokowało, bo jakoś nigdy mi tam nic nie wpadło w oko. Ostatnio jednak można tam znaleźć fajne ciuszki:)
kolejna bluzka - niby zwyczajna, jednak ma coś w sobie, zwłaszcza tył bluzki przypadł mi do gustu.
biżuteria - Allegro.pl
 kosmetyki - większość z nich udało mi się kupić w Rossmanie. Nie wiem czy wiecie, ale do dzisiaj (26.05) w Rossmannie jest duża zniżka na tzw. 'kolorówkę' i pielęgnacje twarzy, aż 40%, więc ruszajcie na zakupy:). Mi już się udało je zrobić:)
lakiery do paznokci - oczywiście Golden Rose, według mnie jedna z lepszych firm zajmująca się m.in. produkcją lakierów i nie tylko. Tak więc moja kolekcja znów się powiększyła....
 odżywka do paznokci - Rossman
sukienka - Bon Prix
kosmetyki na Dzień Mamy - Rossman
 Mój Skarb robi śliczną laurkę dla mamy ♡ ! 
Niedawno zjadłam takie oto przepyszne śniadanie ;)
Pochwalicie się, czym obdarowaliście swoje mamy ?
Zapraszam: ASK



37 komentarzy:

  1. Ja upiekłam mamie ciasto i robię "domowe spa" <3
    Świetna ta bluzka i conversy <3
    No i biżuteria *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowości super;) Moja mama otrzymała kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Conversy to świetny wybór :) przekonasz się.
    Bluzka z guziczkami z tyłu - jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula! A kanapeczky z chęcią bym sobie zjadła, mmm! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wpis !!
    Zapraszam do Sb :) Konkurs a do wygrania hematytowe bransoletki !!

    Na prawdę warto ! Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. koronkowa bluzeczka z baskinką jest genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju! Ta 2ga bluzka jest genialnaa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm!! dużo tego :) ogólnie nie przepadam na takimi bluzkami, ale muszę przyznać, że niektórzy bardzo ładnie w nich wyglądają :)
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza bluzeczka - super <3

    OdpowiedzUsuń
  10. I love it, do you want to follow each other?

    Nice blog between, i really like it :)

    Here are my pages:
    http://fashion--gets-fierce.blogspot.pt/
    http://www.facebook.com/fashiongetsfiercee

    OdpowiedzUsuń
  11. sneakers is my all time favorite item!<3
    anyway,join my OASAP giveaway and win lovely summer clothing!
    http://bella-moreway.blogspot.sg/2013/05/oasap-giveaway.html

    hope you can participate dear

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna biżuteria! :)

    a u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy :)
    Świetna koszula :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Trampki<3 Fajne ciuszki i biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  15. z niecierpliwością czekam, aż to wszystko zobaczę na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  16. No to zaszalałaś z zakupami :D
    Ja od dawna pluję na conversy ale nie wiem czy warto bo podobno dość drogie.Mogą wiedzieć ile za nie dałaś ? ;p

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    stone-iron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam je przez internet, kosztowały ok. 170-180 zł:)

      Usuń
  17. conversy to tez moj must have ;d fajne rzeczy :)

    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow beautiful items dear <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna biżuteria :) Fajny mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I like everything! Love the nail colors! I just posted about a giveaway I will be running worth over $140! I think you'll love it! You should participate;)! You could be the winner :D:D!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości! :D

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz chotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hi my dear!

    nice blog!
    would you want to follow each other?

    and i wanted to invite you to participate in my new giveaway!
    you can win a steve madden bag in neon green:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/giveaway-stylefruits.html

    also check out my blogpresentation campaign:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/the-best-of-blogs-june.html

    x
    dahi ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne nowości- genialne trampy i koronkowa bluzeczka z baskinką:)

    OdpowiedzUsuń
  24. udane zakupy (y)
    http://werciorek.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ta pierwsza bluzeczka i bizuteria! :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.