2013/05/20

Pink shirt ♡ !

Uwielbiam taką pogodę, nie mogę uwierzyć, że jeszcze dwa miesiące temu chodziłam w zimowej kurtce. Na szczęście teraz wychodząc z domu zakładam tylko buty. Dzisiaj stylizacja wiosenno-letnia. Do ulubionych, czarnych spodni, postanowiłam ubrać letnią koszulkę, którą udało mi się kupić po bardzo korzystnej cenie w pobliskim sklepie. Oczywiście złote dodatki, okulary i brązowo-czarna torebka idealnie pasowały do tego zestawu..... Sesja zdjęciowa oczywiście nie odbyła się bez przygód. Postanowiłyśmy, wraz z Michaliną, która mi towarzyszyła i robiła zdjęcia 'odwiedzić' pole rzepakowe. Było bardzo żółto, co możecie zobaczyć na zdjęciach, moje spodnie też niestety zmieniły kolor z czarnych na żółto-czarne.
bluzka - nn/spodni - H&M/okulary - C&A/torebka - Atmosphere/biżuteria - Stradivarius
 
 Fot. Michalina 

Moja przepyszna kolacja, prosta, pyszna i zdrowa. Co prawda truskawki są jeszcze z importu, ale mimo to bardzo mi smakowały. Taka kolacja to czas zaledwie 5 minut. Przygotowanie:

1. Na miseczkę lub talerzyk wlewamy jogurt naturalny (200g).
2. Kroimy kilka sztuk truskawek i wsypujemy je na miseczkę z jogurtem.
3. Możemy przyozdobić nasz deser rodzynkami i  innymi wartościowymi owocami.

Pamiętajcie! Jeśli nie możecie przełknąć truskawek bez cukru, to polecam miód lub fruktozę. Smakuje tak samo a jest o wiele zdrowsza. :)

Dzisiaj zafundowałam Wam trochę dłuższy post, mam nadzieję, ze połowa z Was go przeczyta. Jeśli macie do mnie jakieś pytania dotyczące posta, bloga czy czegokolwiek związanego ze mną to zapraszam na mojego ASK-a. Jutro mam dzień wolny od szkoły, jestem szkolną wolontariuszką i wybywam pomagać innym ... :) 

Pozdrawiam Malwina !

34 komentarze:

  1. mm, smaka, kiedy moge przyjść na taki deser i świeżo wyciskany sok? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Aż naszła mnie ochota na taką kolacje ;3
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszłaś na zdjęciach ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne zdjęcia w cudnej scenerii!:) a Ty wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bluzka, pasują Ci takie kroje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia, po prostu rewelacyjne, aż chce się patrzeć...
    Co do truskawek to już u kilku blogerek się pojawiły w poście i mam już taką ślinkę i wchodzę na twój post i znowu truskawki... jej jak ja bym je zjadła ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, a Tobie w różu świetnie! :) Właśnie dzisiaj na śniadanie jadłam "Twoją kolację" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniamu,ale pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. żałuję, że w mojej okolicy nie ma takiego pięknego pleneru
    mniam kolacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm ale mi smaka narobiłaś.
    super wyglądasz, fajne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna, wiosna ach to Ty! Wyglądasz przeoptymistycznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie bluzki w energetycznych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia !!
    Zapraszam do http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. o i na zdjęciu widać odrazu, jak fajnie malinkowy kolor łączy się z zóltym kolorkiem rzepaku. Czyli teraz trzeba zgrac malinkowy topik z jakimś zółtym dołem lub marynareczka. Swietne zdjęcia. te w rzepaku są najfajniejsze. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie ♥ i piękna bransoletka :)
    Zjadłabym toskafki ♥ omomom :3

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglada smakowicie, mniam!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie :)

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i kolorystyka <3 Świetnie! Pozdrawiam serdecznie zapraszam do obserwacji fan page'a:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Brawa za świetny zestaw! Wygląda to genialnie i bardzo mi się podoba :) Zazdroszczę Ci tych cudownych dodatków :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    P. S. Jeśli masz ochotę to zapraszam cię do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .
    Do wygrania okulary przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.