2013/05/08

Skórzana kurtka !

Od jakiegoś czasu bardzo modne stały się skórzane kurtki. Najmodniejsze kolory, które stały się hitem to brąz i czerń. Pasują idealnie do jeansów, ale również dobrze wyglądają z sukienką czy spódniczką. Wszędzie możemy je spotkać, czasem nawet aż do znudzenia. Ten trend przypadł mi do gustu i postanowiłam kupić takową kurtkę, już drugą do kolekcji. Nie mogłam sobie jej odpuścić, w dodatku udało mi się ją kupić z rabatem (30%). Moim zdaniem dobrze pasuje do stroju eleganckiego, ale i sportowego. Ja w dzisiejszym poście postanowiłam ją ubrać na przejażdżkę rowerową czyli zdecydowanie stylizacja na sportowo. Mam nadzieje, że i Wam się spodoba. :)
kurtka - Cubus/koszula - Bershka/spodnie - H&M/buty - Puma
fot.Paulina
 Uwielbiam takie słoneczne dni w gronie znajomych. 

28 komentarzy:

  1. Super wyglądasz! kurtka boska, ale hmm... nei było ci gorąco?! Ja się gotowałam w spódniczce i koszulce o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest. Kocham skórzane kurtki, spodnie i spodnice iwg wszystko skórzane... hehe.
    Ja nie mam w sumie nic ze skóry, ale szukam kurtki(ramoneski) ale nie ma rozmiarów na mnie :////

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sesja, śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te zdjęcia! :) Mogę się jedynie przyczepić do mojej miny......

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kurtka, uwiebliam skórzane <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna masz tą kurteczkę, bardzo pozytywne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurta , ja osobiście uważam że za dużo jest wokół mnie czarnych skórzanych kurtek więc osobiście mam pomarańczową lecz twoja także robi furorę :D
    http://thelostrosepetal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. już fotograf podpisany! ja też chce tu reklamę jako fotografa! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula dzinsowa mega ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna :)) rzeczywiście do wszystkiego pasuje ! :)
    pozdrawiam i obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna kurtka :)
    ___
    Obserwujemy?
    http://everything-can-be-colored.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja :D
    Obserwuję + zapraszam http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się Twoja ramoneska ♡ śliczna jesteś

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i zarąbiste zdjęcia, na parawdę jesteś bardzo ładna ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna z Ciebie dziewczyna i świetna jeansowa koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, skóra. Ja mam pseudo skórę czerwoną i tak sobie łażę w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też ostatnio zaopatrzyłam się w skórę, nawet podobna jest do Twojej, tyle że krótsza :D
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie się prezentuje! Sama chcialam sobie kupić, jednak tym razem brązową, bo czarna już wisi w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubie takie kurtki, a czarne będzie Ci do wszystkiego pasować ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs ;)
    FC

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka Fajnie!
    Obserwujemy może? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.