2013/05/17

Słoneczne dni ♡

HI ! 
W środę wraz z moją przyjaciółką 'uroczyście' rozpoczęłyśmy sezon letni. Wybrałyśmy się nad pobliskie jezioro i spędziłyśmy bardzo miło czas, nawet do wody weszłyśmy 'girkami'. Nie odczułam tego, że była bardzo zimna. Mimo że w tym dniu powinnam się pilnie uczyć, pogoda mi tego zabroniła, grzechem byłoby nie wyjść w tak piękny dzień na dwór. Oczywiście znalazł się też czas na kilka zdjęć....
Jakoż, że brzuszek na zdjęciach duży, przed wakacjami powinno się chociaż troszkę wyrobić kondycje, w sumie to ją mam, aczkolwiek łasuch ze mnie :). Postanowiłam, że po godzinie 18 nie spożywam już żadnego posiłku. Zamiast 3 porcji jem 5 mniejszych, na śniadanie i kolację będę się rozkoszować przepysznym jogurtem naturalnym, wykluczę węglowodany i zbędne cukry ! No i oczywiście sport, ćwiczenia, sport, ćwiczenia.... Znacie jakieś godne polecenia strony w internecie z interesującymi ćwiczeniami? Jutro wybieram się na Test Coopera, słyszeliście o nim, a może już biegaliście na takiej zasadzie? Dodam jeszcze, że ja będę brała w nim udział 3 raz :).
 Zdrowe, pożywne, 'dające kopa', 'słodzone' naturalnym cukrem, a w dodatku jakie DOBRE !
Dzisiaj (17.05) mój Glapcix (moja przyjaciółka) i Wercix  (kuzynka) mają swoje święto. 
Tylko, że jedna z nich jest jubilatką, a druga solenizantką. .....Nigdy się nie zmieniajcie, bądźcie
sobą, żyjcie, celebrujcie każdą z chwil, kochajcie, śpiewajcie, szalejcie bo młode 
dupy z Was ! Wszystkiego najlepszego po raz trzeci !
Jakoż, że my szalone kobity HŁE HŁE :D. Postanowiłyśmy sobie zafundować małą metamorfozę. Polegała ona na wykonaniu sobie wzajemnie makijażu. Paula, jakoż, że ma dziś urodziny 'otrzymała' ładny makijaż. Ja niestety chyba nie zasłużyłam i  mój niestety nie nadawał się do publikacji. Obie mamy dystans do siebie więc świetnie się przy tym 'bawiłyśmy' i śmiałyśmy. Dodam Wam jako ciekawostkę, że moja kreska wykonana eyelinerem wynosiła ok. 0.5mm..... hihi:)
Dzisiaj zafundowałam Wam trochę dłuższy post, mam nadzieję, ze połowa z Was go przeczyta. Jeśli macie do mnie jakieś pytania dotyczące posta, bloga czy czegokolwiek związanego ze mną to zapraszam na mojego ASK-a.

Pozdrawiam Malwina ♡ !

27 komentarzy:

  1. dżinsowa kamizelka jest genialna!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo ja! <3 Nie wiem od czego mam zacząć ! To może na początek, podziękuuuuuje Ci po raz kolejny za prezent , za kalorie, których powinnyśmy unikać :o , za naszą metamorfozę ( przepraszam, że nie umiem robić tak ładnych kresek jak Ty, ale ja nie mam wprawy ;cc ) , za łaskotki przy których Twoja podłoga w pokoju się tak wyczyściła , że Madzia teraz nie będzie musiała dłuższy czas myć podług hahahahaha , za fociaki , za niezły ubaw przy malowaniu Cię , za dobrze spędzony dzień , dla mnie jakże wyjątkowy :3 No i oczywiście za życzenia ! < 3 Lovka milion kotuś ;* ! Jesteś wspaniała ! :D :*

    Teraz powiem tylko tyle, że trzymam kciuki za nas , żebyśmy jutro przebiegły Coopera i dostały ... ! No :D / Glaaaapcia:*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze sie troche wziac za siebie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kamizelka jest super <3
    zapraszam do siebie gdzie organizuję rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia *,*
    Zapraszam do siebie www.klaudiachwedyna.blogspot.com każdy kto wejdzie zgarnia niespodziankę..! ;D

    Także zapraszam.!

    OdpowiedzUsuń
  8. Modelki i zdjęcia super, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. EWA CHODAKOWSKA I NIKT INNY ! :d polecam,sama trenuję razem z Ewką :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są genialne ♥ świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne masz oczy ;)
    fajna stylizacja;)
    i zdjęcia:P
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Malwinko, wybacz za spam. Ja w sprawie tych airmaxow. Czy orientujesz się w jakich kolorach są tam one i w jakiej cenie. Pytam się gdyż mam spory kawałek do Leszna, a jechanie bez pewności ze znajdę tam coś na moje możliwości finansowe oraz gust jest nieopłacalne przez koszt dojazdu. Gdybyś mogła, prosilabym abyś to sprawdziła. Byłabym bardzo chętna i odwdzieczylabym się;*

    Karolling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Nie wiem czy w tym tygodniu pojawię się w mieście, ale w następnym n pewno. Postaram się zawitać do owego sklepu i się porozglądać, dam Ci znać :)

      Usuń
  13. fajne zdjęcia, miła sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny stanik :)
    i widze przepyszne pomarańcze :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście pogoda ostatnio jest piękna :) A ja się uczę do matury :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna kamizelka!
    Zapraszam do mnie:
    www.madamepoupee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozgrzało Cię :)) bardzo fajne zdjęcia i ogólnie blog przypadł mi do gustu:)
    pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcie boskie. ♥

    + Piękny kostium

    OdpowiedzUsuń
  19. super post, świetne fotki, fajne z Was dziewczyny :)
    metamorfoza świetna :))

    kamizelka też przykuła moją uwagę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnie zdjęcie jest bezbłedne. nawet nie wiem dlaczego trochę przypomina mi film avatar. bardzo pozytywne plus do tego swietnie, że utrzymane w czarno białej tonacji. nononon ja jeszcze łapek do wody nie wsadzałam ......... trzeba to nadrobić ;) :D:D:D pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.