2013/05/01

Spacer w parku oraz wiosenna stylizacja.

Hej kochani. Dzisiejszy dzień spędziłam w bardzo miłym towarzystwie. Mianowicie wybrałam się z dwoma wspaniałymi dziewczynami na przejażdżkę rowerową. Zawsze ze sobą mam aparat, tzn. staram się mieć kiedy wybieram się gdzieś, gdzie można zrobić interesujące zdjęcia. Miałyśmy w planach porobić zdjęcia w Wesołym Miasteczku, aczkolwiek zostało rozebrane w poniedziałek (29.04), kolejny pomysł na zdjęcia też nie był możliwy do zrealizowania. W końcu trzeci plan wypalił (bo przecież do 3 razy sztuka ;> ). Odwiedziłyśmy mini park oraz pobliski plac zabaw. Zobaczcie efekty naszych 'zwariowanych' zdjęć.

Kiedy wyjeżdżałyśmy z domu było ciepło.... Więc postanowiłam ubrać wiosenno - letnie trampki, spodnie 7/8 oraz zwiewny t-shirt. Nie odbyło się też bez okularów przeciwsłonecznych, które miały przywołać słońce. Srebrne dodatki i neonowe paznokcie to podstawa. Do kompletu postanowiłam dodać brązową torebkę i kurtkę, która się przydała w drodze powrotnej, ponieważ zaczęło padać....

spodnie, t-shirt, kyrtka - Stradivarius/torebka - Atmosphere/trampki - Nike
 Życzę Wam udanego weekendu majowego .




40 komentarzy:

  1. Świetne masz paznokcie ♥ i wspaniałe zdjęcia wam wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary korekcyjne boskie!
    okulary prEciwsłoneczne jeszcze lepsze!
    ale to połączenie dwie pary okularów to dla mnie ZA DUŻO!

    OdpowiedzUsuń
  3. która kyrtka ze stradivariousa? brązowa, czy czarna?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te spodnie, chyba kupie sobie podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samą bransoletkę. Jakie śliczne to pierwsze zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze i ostatnie zdjęcie- rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze i ostatnie zdjęcia są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej, ale reszta też fajna ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze i ostatnie zdjęcia są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie - wow. Cudowne.
    Świetna torba

    OdpowiedzUsuń
  11. cvudowne zdjęcia!!<3 uwielbiam tak kolorowo<3

    OdpowiedzUsuń
  12. są najeczki są dupeczki :D stylizacja w sam raz na wiosnę, która gdzieś się teraz schowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A u Ciebie na blogu w pełni zawitała wiosna <3 to się lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia! :) Przejażdżka rowerowa *,*

    podoba mi sie tutaj, obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia *_*
    obserwujemy? :*
    zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha, widzę, że ten deszcz nie tylko mi psuje spacery ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :) i te kwiaty za Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
  18. A to taka moda na dwie pary okularów na jednej głowie:):) super zdjęcia! Masz fajnie pomalowane paznokietki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne zdjęcia! ;) podoba mi się kurtka i torebka najbardziej, sama bym chętnie takie przygarnęła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziekuje , ja z kolei lubie ten 'fason ' okularkow !! :) http://joazza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor spodni jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamy podobne okulary :D
    Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcę Twoje okulary!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.