2013/06/16

koszula + torebka

Hej! Witam Was po dłuższej przerwie. Dzisiejszy post należy do tych 'modowych'. Postanowiłam, że założę koszulę, którą jakiś czas udało mi się kupić w sh, za bardzo tanie pieniądze oraz torebkę z Atmosphere, którą również upolowałam w sh, nie wiem jakim cudem takie 'cacko' się tam znalazło. Spodnie burgundowe oraz Converse odpowiednio dopełniły ten strój :). Oczywiście złote dodatki musiały się znaleźć w tym outficie. Na zdjęciach możecie również zobaczyć mój nowy-miętowy rower. Jak Wam się podoba?
 koszula - sh/spodnie - House/buty - Converse/torebka - Atmosphere/biżuteria - Allegro.pl

Wczoraj udało mi się wybrać ze znajomymi do Boszkowa, nad jezioro. Trochę się spiekłam, aczkolwiek warto było jechać :). Poniżej mam dla Was jedno zdjęcie prosto znad jeziora hihi:). Jak tylko otrzymam ich więcej, edytuję post i zamieszczę je tutaj.

Jutro wyjeżdżam z klasą na kajaki. Prawdopodobnie przepłyniemy ok. 20 km. Trzymajcie kciuki, żeby mi się udało nie utopić :). Jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam na mojego ASK-a.
Pozdrawiam Malwina

33 komentarze:

  1. świetny rower ! :D

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look!
    i rower :)))
    Zapraszam do mnie na super rozdanie :))


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rower piękny! A kolczyki są super! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczny rower! *.*

    ja jeszcze nigdy nie pływałam kajakiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra zdjęcia! też lubię takie wypady nad jezioro :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wbrew pozorom w Hiszpanii też jest czasem zimno ;) ja najbardziej lubię Hiszpanię we wrześniu, ale teraz mam ją cały rok ;)

    fajne połączenie odcieni czerwonego ;) i rower też ładny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze zazdroszczę takich fajnych zdobyczy z SH. Sama nigdy nie mam szczęścia, aby takowe perełki wydobyć! A może to fakt, braku chęci do szukania? Sama nie wiem:) Bardzo ciekawa stylizacja i faktycznie rowerek też jest świetny!:) Pozdrawiam Pola!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, świetna torebka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torebka !!! <3
    Zapraszam do mnie---> thealexlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny set ! w sam raz na rower !

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany! Torebka faktycznie cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna koszula i torebka. Nie wiem jakim cudem udalo ci sie znalezc to w sh. Chyba ze to ja mam takiego pecha i nigdy nic nie moge znalezc. Rower tez mi sie podoba. Ma taki oryginalny kolor.hm...kajaki. Dawno na nich nie plywalam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :) Outfit jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie czytać/oglądać właśnie TAKIE posty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. omg! ekstra rower! jak Ci zginie to jest u mnie hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki rower ; oo
    zapraszam do siebie http://paaamelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam serdecznie na konkurs u mnie na blogu :) organizowany z butikiem LOLA ;)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw, widać, że w sh można znaleźć niezłe perełki :)
    A rower jest piękny, chciałabym taki, ale może w innym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.