2013/06/02

Mix ♡

Mały mix zdjęć z minionego miesiąca, zapraszam do oglądania :)

night with Girls/sunset over the lake/foto with Marti and Sandra
the best pancake/photo with Aga/stormy day/delicious food

 bad food good drink/picnic with friends
 with stars/travel with Pinka and Marti
 with stars/voluntary action/voluntary action 2/x-Demon with friends
bowling/I beat your score
 photo with Daria/family celebration/nails/my sweet, tired dog
strawberries/I and Paulina in biology lessons/experience

Pozdrawiam Malwina :* 

Ps. Wczoraj udało mi się wygrać interesującą książkę na blogu u Asi. Ucieszyła mnie ta wiadomość, bo rzadko coś udaje mi się wygrać. Mój miniony miesiąc należy jak najbardziej do udanych, a Wy jak spędziliście maj ?

35 komentarzy:

  1. ohhh , so sweet photo my cat ! :D demon , bowling , Raban , pobliskie jezioro , wolontariusz , pazury , Aga <3 ! EVERYTHING GÓHĄ <3

    Glapcix : * !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia , bardzo pozytywne ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś strasznie pozytywną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądacie na pierwszym zdjęciu dziewczyny!.;* napatrzeć się na was nie mogę.;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywne! ♥ pies jest prześliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix, widac, że maj był udany. Juz nie pamiętam jaki był maj u mnie, chyba bardzo intensywny ;) teraz mam czerwiec, w planach wycieczkę do Kazimierza i nie mogę się doczekac końca szkoły :D:D:D:D no i ten wyjazd na kolonie. A dziękuję za miłe słowa, i przekazałam Babiszonkowi, że mam sliczny ogród. babiszonek dziękuje i pozdrawia. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. mega pozytywnie! :3 i gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę bieżnie ;) trenujesz bieganie ? fajny mix

    OdpowiedzUsuń
  9. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    I have been following you for a long time now on bloglovin and I absolutely adore your style, if you like we should follow each other onbloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :3 I piesek <3

    Zapraszam :)
    http://ajuuuu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ! <3

    dodaję i zapraszam ! :D

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia *.* Git też :))
    Ja w maju, to sama nie pamiętam co robiłam Xd

    Obserwuję http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the picts! The last one is funny!

    Love that song by Rihanna by the way!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fantastyczny mix, bardzo pozytywny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post! I'm your new follower! I hope to see you in my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam..!!
    Przepraszam ,że dopiero teraz piszę ,aczkolwiek wcześniej nie miałam dostępu do bloga..
    Otóż wystarczy w google wpisać "generacja kody bądź liczby" i wyskoczą strony na których bd można coś takiego zrobić..;)

    Pozdrawiam gorąco !! ;*
    I zapraszam na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tego typu zestawienia zdjęć ! Kręgle <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przejrzysty i z klasą !

    Żartowałem,

    albo nie.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne! ;)
    a gif na końcu mega xd

    OdpowiedzUsuń
  20. + obserwuję, bo masz super blog! :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.