2013/06/27

  New for Summer



Wraz z nadejściem lata, którego teraz nie widać, postanowiłam wybrać się na zakupy. Przez około tydzień udało mi się kupić/dostać 9 typowych MUST HAVE SUMMER 2013. Przeceny w sklepach są dość duże więc sporo udało mi się zaoszczędzić. Zobaczcie jakie nowości znalazły się w mojej garderobie.


Postawiłam zdecydowanie na neonowe kolory, kupiłam aż 3 rzeczy koloru różowego: top, bokserkę oraz sweterek, następnie neonowe leginsy koloru zielonego, biały t-shirt, koszulkę w azteckie
 wzory, spódnicę maxi, kolczyki oraz łańcuch.


Wszystkie rzeczy zostały kupione w jednym z dwóch moich ulubionych sklepów: Stradivarius, H&M. Wyjątkiem są kolczyki, które zostały kupione w Reserved. W jakich sklepach lubicie najczęściej kupować ubrania :)?


 Przed chwilą skończyłam zajadać się pysznymi truskawkami ♡ !

20 komentarzy:

  1. Woooow ile nowości! :O Pokaż je w stylizacjach będzie lepiej widać! :)) Ale już i tak widzę że to są perełki chociażby po samych kolorach. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. też koniecznie musze się wybrać na zakupy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy idealne, czekam na stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ubrania ; D ja tez znalazłam ostatnio sukienkę w przecenie ; 3 omomoom zjadłabym te truskawki ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, zbieram się na zakupy i zebrać się nie mogę, ale jak widzę Twoje zdobycze to chyba szybciej się wybiorę ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zaszalalas :)
    czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo świetnie :D zaszalałaś :D ja sama właśnie zaczęłam polować na okazje ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy! Pozazdrościć :) I truskawy, mniam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli szafa jest juz uzupełniona to teraz tylko czas na inspiracje i stylizacje :) bedziemy czekac na prezentacje Twoich nowych perełek. Sama musiałabym "odhaczyc" swoją listę must have, jednak moim proprytetem jak na razie jest prawo jazdy i samochód :) Pozdrawiam Pola! <3

    Polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy! Garderoba rozumiem uzupełniona na maksa :D Truuskawkki *.* u mnie w ogrodzie już się niestety skończyły ehh :< Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Dziewczyna z szafy", www.filmowe-abecadlo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zakupy i tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma to jak zakupy :) a okres wyprzedaży sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super :) fajne nowości :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na stylizacje z nowościami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.