2013/07/09

 SMILE ALL AROUND !


Hej! Wiem, że ostatnim czasem się opuszczam w dodawaniu regularnie postów. Postaram się to zmienić, aczkolwiek nie obiecuję. Wiele wolnego sprawia, że co chwilę gdzieś wybywam. W ciągu 3 ostatnich dni odwiedziłam trzy rożne jeziora i to rowerem. :)
Podczas gdy na dworze było jeszcze 20 stopni wybrałam się z koleżanka na dworzec PKP. Od jakiegoś czasu marzyłam o zdjęciach na peronie. Jak widać ludzie potrafią mieć naprawdę dziwne marzenia. Postanowiłam ubrać jeansy, t-shirt, kardigan 'letni' zarzucić na plecy, brązową torebkę, balerinki oraz srebrne dodatki i okulary. Można powiedzieć, że stylizacja nadaje się w 100% na rower, bo właśnie nim przyjechałam na PKP.
| spodnie - C&A | bluzka - Stradivarius | balerinki - no name | okulary - House | torebka - Atmosphere (sh) | biżuteria - H&M | kardigan - no name |

Jutro wyjeżdżam na jedną nockę nad pobliskie jezioro, a w sobotę na wakacje do Kołobrzegu więc muszę się z Wami pożegnać na 2 tygodnie. Życzę Wam udanych wakacji. Jeśli macie ochotę 'śledzić' mnie na bieżąco, to zapraszam na mojego Instagram-a  ( l4l#f4f ) lub na mojego ASK-a. :)
A Wy gdzie w tym roku spędzacie wakacje?

Pozdrawiam M.






32 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz-prosto, ale jednocześnie strój ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! ♥ świetnie wyglądasz :) genialne okulary! ♥
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka :) Miłego wypoczynku :) Będę obserwować na Insta!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo fajne okulary, ładnie komponują się z bluzeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śliczna buzia <3
    Okulary i top idealnie współgrają a miejsce do zdjęć idealnie pasuje do stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz!!! :))

    Buziaki
    Xo xo xo xo x oxo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia, będę obserwować. Pozdrawiam i zapraszam na mój instagram także :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia, będę obserwować. Zapraszam także na mój insta :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. też jadę do Kołobrzegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzka i genialne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu. Piekne zdjecia, bardzo mi się podobają <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. o koszulkę bym Ci ukradła!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcie i ogóle fajnie spędzasz czas aktywnie i życzę ci miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wygladasz piekne okulary ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny klimat zdjęć! :)
    Udanego wyjazdu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ej no, peron to fajne miejsce na sesję :D bardzo fajna stylizacja, niby nic niezwykłego a proszę :) wypocznij w Kołobrzegu! ja niestety te wakacje spędzam w mieście :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog ! Świetne zdjęcia *.*
    Obserwujemy ?
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pociąg hehe :)
    2 tyg to długggo :) wracaj szybko

    OdpowiedzUsuń
  19. Baleriny świetnie pasują do stroju!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny luzny look zapraszam tez do mnie :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna bluzka :D

    http://justgamee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Cufdowne zdjęcia!

    http://karo-karro.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.