2013/07/03

Tutti frutti


.....I tak nadeszły upragnione wakacje. Nie mogę uwierzyć, że jeszcze sześć dni temu z kilkoma dziewczynami z klasy świętowałyśmy zakończenie roku szkolnego. Odwiedziłyśmy najlepszą w mieście kawiarnię. Jej klimat wciąż potrafi mnie zachwycać. Już kiedyś pisałam tutaj o 'Delicji' - tak właśnie nazywa się owa kawiarnia. Postawiłam na zdrową żywność i zamówiłam sobie deser 'Tutti frutti'. Składał się on z samych owoców. Przypomniał mi tęczę.
 

 Co mogę powiedzieć o cenach.... Według mnie są całkiem przystępne. Z pewnością dostosowane do porcji jakie otrzymujemy - prawie żadna z nas nie mogła 'pomieścić' swojej porcji.

Szarlotka, na karcie wygląda na mniejszą hihi ( 3 zdjęcie od góry ).
Oczywiście przed opuszczeniem szkoły, trzeba było zrobić sobie jeszcze kilka 'słit foci' w lustrze.
Brak klientów na pierwszym zdjęciu to ułamek sekundy, który został 'uchwycony' aparatem. Zapewniam Was, że kelnerki tam nie mają ani chwili wolnej. Nie wiem jak to się stało, że udało mi się zrobić zdjęcie bez ludzi.
| sweter - sh | leginsy - Stradivarius | buty - Converse |

A Wy jak zaczęliście swoje wakacje? Macie już jakieś plany na dłuższe wyjazdy?
Pozdrawiam M.

16 komentarzy:

  1. Ja wakacje zaczęłam bardzo aktywnie, jazda na rowerze itp. Na razie nie mam planów na dłuższe wakacje.
    A co do kawiarni to wydaje się fajna :) cudne słodkości

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje zacząłem bardzo leniwie! No bo wreszcie trzeba odpocząć. Tutti Frutti na pewno pyszne <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "W rytmie serca", www.filmowe-abecadlo.blogspopt.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmniam, ale smaka mi zrobiłaś tymi zdjęciami :)
    Ja za niecałe dwa tygodnie, jadę do Zakopanego. Uhuhuhu :D
    Nie wiem czy wiesz, ale za niedługo mają zlikwidować google reader'a.
    Więc proponuję założenie konta na bloglovin'ie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kawiarenka!
    Ja na pewno jadę na obóz, a resztę się zobaczy :3
    Omnomnom <3

    OdpowiedzUsuń
  5. omomomo zjadłabym ; D śliczne zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. ceny na prawdę nie złe w porównaniu do tak dużej porcji i tak ślicznego menu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! Moje wakacje jak na razie bardzo spokojne ; )
    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. smacznie wyglada :) mialam z kolezanka wybrac sie po zakonczeniu do kawiarni ale bylo zbyt duzo osob. Niektore klasy dostawaly bony znizkowe i tez postanowily tam pojsc.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mi smaka zrobiłaś, cudownie to wszystko wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie pyszności :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie desery wyglądają na przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  12. ale bym zjadła taką miseczkę owoców ♥
    śliczne masz okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tę kawiarnię, pyszne tam mają desery :) Bywam co jakiś czas w Lesznie i też lubię to miejsce, za każdym razem je odwiedzam :) Faktycznie mają duże porcje i ciężko zjeść wszystko do końca... Kawę też podają dobrą :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.