2013/08/29

 LOVE ME AGAIN !



Witajcie, dziś w błyskawicznym tempie dodaje posta, jestem bardzo zmęczona, ponieważ byłam dziś na wycieczce rowerowej. Przejechałam ok.45 km. Padam, już leżąc na tapczanie hihi. Na zdjęciach możecie zobaczyć maxi spódnicę w kolorze nude, który nie koniecznie musi być nudny. Połączyłam ją z neonowym topem, w drogę zabrałam beżową torebkę, założyłam złote dodatki oraz sandałki - rzymianki. Zdjęcia zostały wykonane w Kołobrzegu. Jak Wam się podoba taka stylizacja?
 | spódnica, top, biżuteria - Stradivarius | torebka - no name | sandały - CCC |

Zapraszam: Instagram, Ask, Fb ( zapraszam do polubienia stronki Tamary ). Życzę Wam udanego wieczoru, jakie plany macie kochani na te ostatnie 3 dni wakacji ?

POZDRAWIAM M.

42 komentarze:

  1. Uwielbiam długie spódnice. Twoja ma ciekawy odcień.

    PS. Piosenka Lany na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna spodnica:) jakie 3 dni? Cały miesiąc jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam topik tylko czarny :P,tego rozowego juz nie bylo a szkoda bo sliczny jest :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz slicznie. Taka rozluzniona... Ten stroj dodaje pewnosci siebie :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna spódnica i topik ;-) plany ... hmm... zakończyć je dobrą imprezą ;-P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. może Ci się to nie spodoba, ale jeśli mam być szczera zwykle nie podobały mi się Twoje sety, były źle dobrane do figury (choć nie sądzę, żeby konieczne było idealne dobieranie stroju do figury :))
    ale w tych ciuchach wyglądasz rewelacyjnie! poważnie, z przyjemnością obejrzałabym się za Tobą na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym sie nie odwazyla zalozyc tak krotkiego topu :-P
    Na rowerze dzis i ja dawalam czadu ze rano nie usiade chyba na pupie i nie wstane z lozka bo bede miala zakwasy. Wjezdzalismy pod stroma gorke gdzie na 1 nie mialam sily.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna torebka, świetne połączenie krótkiej bluzki i długiej spódnicy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wszystko dobrałaś ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam nosić takie długie spódnice :) Jest naprawdę bardzo ładna, w ogóle cały zestaw bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam
    pasioneska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję! :)
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka i spódnica :*

    http://treletomorele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz :)


    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakaś ty śliczna *.*

    Cudowny outfit :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. 45 km? ;o W życiu bym tyle nie przejechała. ;P A spódnica jest cudowna, szkoda, że ja bym w takiej dobrze nie wyglądała...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwiewna spódnica z kieszeniami? Super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, wyląda obłędnie. Powiem Ci, że masz bardzo ciekawy ten odcień nude, ponieważ zazwyczaj widzę taki 'smutniejszy' a ten jest fajowy! Całusy ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog :)

    www.madlenplace.blogspot.com

    zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję :3 przypominasz mi strasznie jakąś aktorkę haha - wyglądasz trochę jak Serena z Plotkary, a może to tylko złudzenie ? nie wiem sama :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczna stylizacja:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna stylizacja , kolor spódnicy ślicznie się łączy z kolorem bluzki po protu bomba <3
    Uwielbiam twoją torebkę
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. przepieknie wyglądasz!
    świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za tymi spodnicami, ale wygladasz baaardzo ladnie ;) do mnei by nie pasowaly w ogole

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny prosty zestaw :) Spódnica bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam tą spódnicę:)!
    zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz absolutnie fenomenalnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za komentarz! ;)
    Bardzo fajny blog i stylizacja!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz w tej stylizacji. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny zestaw! Rewelacyjna maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za odwiedzinki :) Miło:) Wiem, wiem, zdaję sobie z tego sprawę, że zdjęcia były małe, alę już poprawiłam :) Krytyczne oko zawsze się przyda:) Póki co musicie wybaczyć mi jakość zdjęć i ich małość hehe jest to mój pierwszy blog, także powoli wkręcam się i dowiaduję " co z czym się je" :) Myślę, że niedługo może być już tylko lepiej:) Także zapraszam na kolejne posty i stylizacje :) Pozdrawiam cieplutko :)http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wiem od czego zaczac;d podoba mi się wszystko, najpeirw zwróciłam uwagę na spódnicę,ale potem zobaczyam torebke i sie zakochałam;d
    obserwujemy? ja już;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny look !! :) Ta spódnica jest cudowna !!żałuję, że nie kupiłam jej w Stradi .. :p

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna spódnica :) z krótkim topem wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna z ciebie dziewczyna. Zdjęcia masz rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.