2013/08/04

MINT DRESS

 

Mimo przeciwności losu, udało się zrobić kilka zadowalających mnie zdjęć. Wiał wiatr, świeciło słońce, a raczej raziło, było strasznie gorąco, ale jednak Madzi udało się uchwycić 'te chwile'. Zdjęcia zostały wykonane w Kołobrzegu, na pewno pojawi się jeszcze jeden post związany z tym miastem, a może dwa.... 
Moim zdaniem przy 35 stopniowym upale najlepiej założyć sukienkę, a jeśli się jest na plaży to również najwygodniej, ponieważ łatwo można 'wskoczyć w strój kąpielowy'. Do miętowej sukienki założyłam beżowe balerinki oraz dobrałam pojemną, również beżową torebkę. Niezbędne okulary, łańcuch oraz bransoletka dopełniły mój strój.
| sukienka - H&M | torebka, łańcuch - Stradivarius | pierścionek, okulary - House |

Pozdrawiam Malwina !

27 komentarzy:

  1. cudne masz włosy , a sukienka cudowna jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie :) Fajne okularki, a sukienka idealnie na lato, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia! A mięta na lato jest idealna, a gdy jeszcze jest się opalonym to przepięknie wygląda. Sama ostatnio kupiłam sobię taką miętówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia i oczywiście piękna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zdjęcia, wspaniała sukienka <3 świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą ze sukienki najlepsze na plaże :p
    Twoja jest bardzo ładna i kobieca , podoba mi się ten cały zestaw. :0
    ślicznotka. <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :) Fantastycznie wyglądasz :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja !!!

    U mnie nowy post !!! Nowy wygląd bloga także zapraszam !!

    kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tej sukience. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka :) Ja w upały zakładam krótkie szorty i bokserki albo bluzki do pępka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne ! :)

    Zazdroszczę ci tych pięknych włosów i sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, bardzo ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale urocza sukienka! :)
    kiedy się widzimy kochanienka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy jak wrócę.... czyli po 20 !:)

      Usuń
  14. genialna sukienka! <3 zazdroszczę takiego udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie, uwielbiam kolor miętowy !
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny naszyjnik !

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka !
    ale Ci się udało z wyjazdem, taka śliczna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka z tyłu z rozcięciem- rewelacja! Bardzo mi się podoba:) Szkoda, że u nas w Nev Yorkerze ich nie było, albo przegapiłam :( Mała czarna torebeczka, też w moim stylu, fajnie komponuje się z letnią sukienką, bo nie jest za ciężka :) P.S. Dziękuję, że wskazówki dotyczące mojego bloga:) Póki co musicie wybaczyć mi jakość zdjęć i ich małość hehe jest to mój pierwszy blog, także powoli wkręcam się i dowiaduję " co z czym się je" :) Myślę, że niedługo może być już tylko lepiej:) Także zapraszam na kolejne posty i stylizacje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnego bloga prowadzisz :) śliczna sukienka :> obserwuję zapraszam do zaobserwowania mojego bloga:http://justaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.