2013/08/02

 

 The best vacation, people and the city !



Witajcie!
Wracam do Was z podwójną, morską (jeszcze) energią. Wracając z Kołobrzegu zastanawiałam się, który post będzie lepszy: modowy czy może bardziej 'mieszanka wedlowska' hihi. Wygrał mix, bo moim zdaniem będzie ciekawszy, więcej się z niego dowiecie/zobaczycie. Do Kołobrzegu wybrałam się ze wspaniałymi ludźmi (Claudia, Glapcia, Nela, Madzia). Wyjazd całkiem 'babski'. Każdy nasz dzień wyglądał inaczej, jednak każdy był ważny i wykorzystany w 100%. 

Zaraz po bezpiecznym (szok) zakończeniu naszej podróży PKP powędrowałyśmy na plażę. Każdego dnia budziło na poranne słońce. Dzień zaczynałyśmy ok. 12, a kończyłyśmy ok. 4.Wyszalałyśmy się za wszystkie czasy. Zwiedziłyśmy rynek w Kołobrzegu, port jachtowy oraz latarnię morską. Właściwie to dziewczyny zwiedzały, z bardzo dobrym przewodnikiem, który jeździ tam od 13 lat hihi. W dodatku nic nie musiały za niego płacić :D. Mimo, że do Kołobrzegu jeżdżę co roku nigdy mi się to tętniące życiem, nocne miasto nie znudzi. Kiedyś tam zamieszkam - obiecuję sobie.

| sesja z dziewczętami | poranny widok na morze | obrazy przy promenadzie | odważne girls xd | fontanna kołobrzeska | Festiwal Indii - Hare Kriszna |
 
| wietrzny dzień | szalone MY ! | 'aleja gwiazd' xd | '' Na straganie w dzień targowy [...] '' | spacer w parku | House|

| najlepsza ekipa pod słońcem | w SIXTO | sorbet | Olivier Janiak | 'słit focia' | wybitna domówka! | Blue lagoon | słit focia party 2 | darmowe frugo smakuje najlepiej! |

Nie wiem czy zdążyłam Wam wspomnieć, ale przed wyjazdem zmieniłam telefon. Wybór padł na LG L5, jestem z niego bardzo zadowolona, powyższe zdjęcia są właśnie wykonane aparatem z tego telefonu:)
| kolejne zdjęcie z serii 'przy fontannie' | z Panami ratownikami | misiak | korale koloru koralowego (prawie) | with bff | with bff 2 |
| oksy, oksy jak lusterko | park | pizza pollo | głodne, złe, zmęczone... ? | park x2 | Kołobrzeg |
| za duża ta porcja ;) | tap madl | Festiwal Indii - Hare Kriszna | mewa | w drodze (PKP) | 'gimnastyka dla języka' xd | me | wysyłamy nałogowo pocztówki | good day |

Mam nadzieję, że te zdjęcia choć w małym stopniu przybliżyły Wam mój wakacyjny wyjazd. Niebawem pojawi się kolejny post. Tak, to już ten 'modowy' :D. Więc zapraszam do częstszego odwiedzania mojego bloga ! Całuję i życzę Wam miłej nocy -  Malwina.

24 komentarze:

  1. po zdjęciach widać ze było super!

    OdpowiedzUsuń
  2. yo yo ! :3 ! Ziomuś , jesteśmy mega mega dobre ! Dziękuje za najlepszy wyjazd ever ! Więcej takich , a już wiem , że tak owe będą ! :) Najlepsze 16 dni !
    Thank you very much <3 ! Glapcix:* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Misiaku-Glapciaku hihi. Ja również dziękuję, chciałabym ten nasz wyjazd powtórzyć ! Wy tam teraz macie dobrze z Nelsone....! 1000 buziaków :****

      Usuń
  3. Babaski wyjazd musiał być udany! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam notki pełne zdjęć, może dlatego że mam na ich punkcie bzika, ale wydaja mi się też dużo ciekawsze :) Pamiętam, że dwa lata temu również wybrałam się z koleżankami na takie 'babskie' wakacje i bardzo miło je wspominam :) buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)

    zapraszam na mojego nowego blogaa !! :D

    http://princess-is-curvy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne fotki! Widać, że się świetnie bawicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. widac,ze super spedzilas czas!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcesz zmienić swoje życie na lepsze? Chcesz być szczęśliwa i znaleźć w sobie siłę, aby stworzyć najlepszą wersje siebie? Jeśli tak serdecznie zapraszam na nowo powstałego bloga o zdrowym życiu i ćwiczeniach! Razem z moją pomocą osiągniesz każdy wyznaczony sobie cel!
    ODWIEDŹ runforhealthh.blogspot.com

    Pamiętaj, że twoje ciało zasługuje na najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, swietne takie babskie wakacje! :) aż zazdroszczę takiego pobytu :) W Kołobrzegu nie byłam, ale wygląda przepięknie :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHAM CIĘ MALWINA i DZIĘKUJĘ !! Lecimy jeszcze raz <3
    Madzia :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham, kocham, kocham też <3 loffka 4ever !
      :***

      Usuń
  11. Ja na całe dwa miesiące jeżdżę do tej samej miejscowości od siedmiu lat- 10 min od Kołobrzegu. ;)
    Uwielbiam takie instagramowe zdjęcia, są cudowne! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale radośnie :) Nie ma to jak wakacje,ślicznie wyglądasz :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale radośnie :) Nie ma to jak wakacje,ślicznie wyglądasz :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeeeej, ale Ci zazdroszczę! widać, że świetnie spędziłyście czas, też bym chciała pojechać na wakacje ze znajomymi a tu dupa :<

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia! aż chce się je oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać że dobrze się bawiłaś :)
    Bardzo fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjazd musiał być na maksa udany, co widać po zdjęciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia, wyjazd bł widać bardzo udany :)

    A co do Twojego pytania to : Generalnie nic nie robiłam, dostałam ofertę współpracy na maila od Pani Barbary i się zgodziłam :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.