2013/09/28

M. Przybylska - PHOTOGRAPHY#6#

Witajcie! Kilka dni temu, przeglądając swoje zdjęcia, natknęłam się na nieopublikowany post WSPANIAŁEJ RODZINKI! 2 szalone siostry, jedna mężatka z wspaniałym synkiem, druga jeszcze wolna.... Zdjęcia plenerowe, wykonane przed wakacjami. Zmieniając trochę temat, na ten bardziej madowy muszę Wam się przyznać, że nie miałam czasu na dodanie posta 'modowego', ale obiecuję, że jeszcze w tym tygodniu się pojawi. Zapraszam do oglądania zdjęć !

KOCHANI, BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE FOTOGRAFICZNYM, PROSZĘ WAS O GŁOSY POPRZEZ 'POLAJKOWANIE' TEGO ZDJĘCIA/UDOSTĘPNIENIE.

Instagram-zapraszam

POZDRAWIAM MALWINA :*

21 komentarzy:

  1. no wreszcie jest post z moją familią ! <3 eeej no przepiękne są te zdjęcia ! :)

    buziaki Malwa 4U !
    siostra - ta wolna :p

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbam zdjecia rodzinne :) bardzo fajnie :D

    dziekuje za odwiedziny u mnie. co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz! ;)
    Piękne, rodzinne zdjęcia!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia taka uśmiechnięta i radosna rodzinka :D

    zapraszam www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia!:))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ; D cudna jakość ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne rodzinne zdjęcia. A ten urwis jest przesłodki. :D:D:D o i zamarzyło mi się lato. Dlaczego już tak zimno????? :D:D:D pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sesja! u mnie też zdjęcia z bardziej profesjonalnej sesji :) Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia ;) bardzo pozytywne !

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie wspaniale zdjecia pelne pozytywnej energi:) swietnie;] lubie taka spontanicznosc i naturalnosc
    http://nattalja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :).

    A zdjęcia wspaniałe, biją nieziemską radością i pozytywną aurą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Podoba mi się tło zdjęć, idealnie dopasowane

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.