2013/09/20

RELACJA Z WIZYTY W POZNAŃSKIM ZOO




Witajcie drodzy czytelnicy, hihi. Dokładnie tydzień temu ( piątego 13-go ) wraz z klasą wybraliśmy się Poznania, do Zoo. Pewnie każdy z Was był kiedyś w zoo, aczkolwiek ja miałam okazję pierwszy raz odwiedzić zoo w Poznaniu. Wyjazd rozpoczęliśmy o godzinie 8.00. Półtorej godziny później byliśmy już w Poznaniu, udało nam się nie stać w korkach i zwiedzić prawie całe zoo przy pomocy ciepłego, ogrzewającego nasze plecy - słońca. Każdy z uczestników wycieczki ( z wyjątkiem opiekunów ) musiał opowiedzieć kilka zdań o wybranym przez siebie zwierzaku. Opowiadania bywały śmieszne. Spacer po zoo zajął nam około 3 godziny, a przewędrowaliśmy niecałe 5 km. Jeśli chodzi o warunki panujące w poznańskim zoo mogę je ocenić max na 6/10 punktów. Uważam, że zoo we Wrocławiu jest bardziej estetycznie urządzone oraz zadbane.... Jakie jest Wasze zdanie na temat tych dwóch ogrodów zoologicznych :) ?

| top, torebka - Stradivarius | bluzka - NY | kardigan - Takko Fashion | spodnie - C&A | buty - Puma |

Zapraszam Was do obserwowania mnie na instagramie.
Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu.
- Malwina

20 komentarzy:

  1. Super zdjęcia.
    Słooobnik! ♥
    Jejku jak ja dawno w w zoo nie byłam :(( A z przyjemnością bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie ; D bardzo pozytywne zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zoo w Poznaniu :D Mam nawet posta o zoo na swoim blogu :) Nie miałam jeszcze okazji zobaczyć zoo we Wrocławiu, ale słyszałam, że warto zobaczyć :)
    Pozdrawiam
    pasioneska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jeju! jakie słoniątko :)
    widać że wycieczka udana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ten słonik uroczy :D W zoo byłam tylko raz w życiu, w przedszkolu. Nic już z wyjazdu nie pamiętam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię zoo, ale zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze zdjęcie i zdjęcie słoniątka są tak urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie słonia!!! :D Fantastiko! I generalnie fajny wypad.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne zdjęcia, a słoniątko jest przesłodkie. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie byłam w zoo.
    nic nie mogę powiedzieć na temat zoo w Poznaniu i Wrocławiu, ponieważ w żadnym nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwierzaki super, najlepsze te na wysepce, jak król julian ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowną nazwę bloga!

    Mi się bardzo podoba zoo w Chorzowie - jest ogromne, ciekawe, można tam spędzić cały, piękny dzień spacerując, polecam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. chetnie bym sie wybrala do takiego zoo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale sympatyczna relacja :) Widać ,że się podobało. Świetnie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.