2013/09/01

Sierpniowy mix (Instagram)

 

| party in Belgrad | my sweet dog | Tolo - Greece | with my star | raspberryflowersmalwy :) | Izzy with mom | smoke | picnic in Wilkowice | breakfast | swimming pool | with cousin | new post | me | with bff | Club Heaven | Meteory in Greece |
| breakfast 2 | Sawa - Dunaj | my bff | bike ride | me in Greece | Ateny | with my star | surprise gift | my cousin and me | White Tower in Saloniki | my lovely dog - Raban | holiday photographs |
     | night Delphi | me | lake | my new nails | eighteen my star | Macedonia | Delphi with mom | with Olka:* | bff | FRUGO | dinner | dinner again | my lovely girl | party hard | new post | beer |

Od pewnego czasu mam zamiar kupić Air Maxy. Znalazłam niedawno pewną stronkę, właściwie przypadkowo na nią trafiłam: RETROBUT i chciałam się Was zapytać czy warto z niej coś kupić/ czy jest to pewna strona/firma ? 



 

20 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie posty! :))
    + nie podobają mi się takie buty ale to tylko mój gust :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix, bardzo fajne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix. Raczej nic nie zamawiam z internetu, więc ci nie pomoge. O stronie nic nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna fotorelacja ! :)
    Ja wolę sprawdzone firmy/strony i nie porywałabym się do kupna butów z tej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mix ;) lubię takie zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia :)
    też poluję na AirMaxy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mix! Bardzo fajne fotki.
    Ach, z przyjemnością wróciłabym teraz to końcówki czerwca :((

    OdpowiedzUsuń
  9. PS: obserwuje na instagramie! ^^ @ladylikem

    OdpowiedzUsuń
  10. You have amazing pics :)

    I'm following you now, Could you check my blog and follow if you like it? You can like my FB page/instagram as well:)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne foteczki:)
    dzięki za odwiedziny na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.